Rank
Termín „rank“ má v oborech internetového marketingu mnoho významů, zejména pak v oblastech SEO a PPC. V minulosti se rankem navyklo označovat číselné hodnocení konrétní stránky, které je zcela nezávislé na jakémkoliv kontextu či hledaném dotazu. Někdo používá daný termín pro vyjádření pořadí pozice stránky/webu ve vyhledavačích (v tzv. SERP).
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2019
24.01.2019Jaký je aktuální poměr vyhledávání mezi Googlem a Seznamem na…
-
500 nejsilnějších CZ domén: Kdo vévodí českému internetu?
15.11.2018Už jste si někdy lámali hlavu nad tím, které domény…
-
Jak dělat SEO bez SEO
18.01.2018V tomto článku si popíšeme externí vlivy působící na SEO…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
28.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
23.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli…
-
Umělá inteligence v online marketingu: Riziko nebo příležitost?
24.08.2017Vývoj v oblasti umělé inteligence (AI) nabral značné tempo. Aby…
-
Často kladené otázky v SEO
18.04.2017Na co se ohledně SEO ptáte nejčastěji? Pokusili jsme se…