Reklama v PPC systémech
Co je PPC reklama
Zkratka PPC znamená Pay Per Click, tedy platba za kliknutí, což je hlavní charakteristika a rozlišovací znamení PPC reklamy, neboť platíte až v momentě, kdy na vaší reklamu někdo klikne. Jinými slovy platíte až za reálně přivedenou návštěvnost. Nespornou výhodou PPC reklamy je, že vám návštěvnost na web může začít přivádět prakticky ihned, můžete zasáhnout téměř kohokoliv a hlavně – veškeré výdaje máte pod kontrolou, takže si můžete vypočítat návratnost.
Jedná se o skvělý způsob, jak se zviditelnit na internetu – budete vidět ve vyhledávačích (Google, Seznam), na spoustě dalších webů pomocí bannerů (tzv. obsahová síť, např. Seznam.cz, Novinky.cz, Sport.cz apod.) a na Youtube.
Na jaké vyhledávací dotazy se reklama zobrazí, jak bude vypadat, kolik za kliknutí nakonec zaplatíte a mnoho dalších parametrů ovlivníme my správným nastavením kampaně.
Co vám PPC reklama přinese
Zásadní je mít dobře nastavené cíle, od kterých se pak vše odvíjí. PPC reklama dokáže skvěle doručit:
- výkon, jinými slovy prodej či získávání poptávek,
- branding, tedy budování povědomí o značce a vytváření vztahu se zákazníkem.
V realitě klienti často požadují mix výše zmíněných aktivit, což pro PPC reklamu není žádný problém. Naopak lze velmi dobře využít synergických efektů, kdy např. branding může pozitivně působit na výkonovou část kampaní.
Co umíme
Máme bohaté zkušenosti jak s výkonově zaměřenou PPC reklamou, tak s budováním povědomí o značce. Je však zjevné, že oba termíny mohou být na první pohled dosti vágní a abstraktní. Níže proto přikládáme výpis konkrétních činností, které ovládáme a používáme nejčastěji:
- Google Nákupy/produktové kampaně v Skliku – v současné době jedna z nejvíce konverzních cest získávání zákazníků pro e-shopy
- Vyhledávací síť – standardní inzeráty zobrazující se nad přirozenými výsledky vyhledávání; významný zdroj zákazníků pro mnohé e-shopy, který se však dá kreativně využít i pro budování značky
- Display (bannerová reklama) – skvělý způsob, jak zasáhnout vaší cílovou skupinu při procházení různých webů
- Remarketing – vysoce konverzní způsob zpětného oslovování návštěvníků vašeho webu
- Videoreklama na Youtube – říká se, že obrázek řekne více než 1 000 slov a video více než 1 000 obrázků; momentálně zřejmě nejpoužívanější brandingový nástroj
- Propagace aplikací – způsob jak dostat vaší aplikaci k těm správným uživatelům
- Zbožové srovnávače – životně důležitý prodejní kanál pro mnoho e-shopů
Veškeré činnosti jsme schopni realizovat na maximální úrovni profesionality v češtině, slovenštině, polštině, němčině a angličtině.
Naše PPC služby
- dlouhodobá správa PPC
- dlouhodobá správa zbožových srovnávačů
- reklama na Youtube
- audit PPC kampaní
- audit zbožových srovnávačů
- strategie pro PPC kampaně a zbožové srovnávače
Jak spolupráce s námi vypadá
- Na úvod se detailně seznámíme s vaším podnikáním, provedeme všechny nutné analýzy a společně nalezneme hlavní silné stránky a potenciální hrozby a vše následně zohledníme při navržení toho nejlepšího řešení pro vás
- Definujeme si cíle, od kterých se následně bude odvíjet strategie, kterou pro vás připravíme
- Stanovíme si pevné termíny, kdy bude co hotové, a také je dodržíme
- Budeme vás pravidelně informovat o aktuálních činnostech a pružně reagovat na vaše podněty
- Každý měsíc od nás dostanete profesionální podrobný report shrnutí výsledků PPC kampaní s expertním komentářem
- Budeme neustále v kontaktu a naše práce budeme plánovat tak, aby vedly k plnění nastavených cílů
Proč si vybrat právě nás
- Řídíme se pravidlem 80/20 – nebudeme vám tedy nabízet nesmysly, ale skutečně pouze služby, které povedou nejrychleji k vašemu cíli
- Iniciativa je nám vlastní – vstupujeme do návrhu a řešení s vlastními názory a podněty, které opíráme o dlouhodobé zkušenosti
- Ke všem projektům přistupujeme dlouhodobě a komplexně – s námi nezískáte pouze izolovanou tvorbu PPC kampaní, ale partnera, na kterého se budete moci spolehnout i v dalších online kanálech
- Orientujeme se na výsledky – nebudeme vás balamutit výmluvami a nabízet vám něco, co ve skutečnosti nechcete; náš focus bude cílen primárně na dosažení stanovených cílů
- Jsme profesionálové – o tom svědčí jak dlouhodobě spokojení klienti, tak partnerství s Googlem a Seznamem
- Chápeme PPC jako součást marketingového mixu – propojujeme PPC kampaně s ostatními online kanály (nejčastěji pracujeme na principu frameworku See-Think-Do-Care)
- Nebojíme se novinek – pokud pro váš byznys dávají smysl, tak je s vámi probereme a implementujeme
Obchodní modely spolupráce
Obchodní model spolupráce závisí na definici měřitelného cíle (tzv. KPI), nejčastěji však používáme následující modely anebo nějakou jejich kombinaci:
- Fixní paušál – každý měsíc platíte fixní sumu a přesně víte, jaké činnosti pro vás každý měsíc vykonáváme
- Výkonový paušál – platíte až při splnění stanovených KPIs
- Hodinová sazba – každý měsíc platíte pouze za skutečně odpracované hodiny, které si nejprve dopředu odsouhlasíme a následně přehledně odreportujeme
Naši spokojení klienti (PPC reference)
Poznejte nás
-
Hlasové vyhledávání a PPC: Jde to vůbec dohromady?
15.01.2018Poslední dobou se hodně mluví o hlasovém vyhledávání (neboli Voice…
-
30 novoročních předsevzetí online marketéra
02.01.2018Kdy je nejlepší čas zatočit se svými hříchy než na…
-
Marketing Festival 2017 – Novinky z onlajnu #Speciál
13.11.2017Avinash Kaushik, Rand Fishkin, Joe Wade... Letošní Marketing festival byl…
-
Optimalizace hlasového vyhledávání pro začátečníky
16.10.2017Vyhledávání pomocí hlasu je dnes již pro mnoho z nás…
-
Umělá inteligence v online marketingu: Riziko nebo příležitost?
24.08.2017Vývoj v oblasti umělé inteligence (AI) nabral značné tempo. Aby…
-
5 důvodů, proč přejít na nové AdWords
17.08.2017Po dlouhých devíti letech přichází nové rozhraní AdWords, které vedle…
-
Performance 2020 aneb Moonwalk by Warren Knight
28.06.2017Jak má vypadat ideální PPC specialista, jaká je budoucnost výkonnostní…
-
Největší kecy z online marketingu
31.03.2017Dali jsme dohromady přesně 50 největších klišé a keců, s…
-
100 nejlepších online agentur v Rusku
29.11.2016Pro našince může být velmi obtížné zorientovat se na ruském…
-
Nejzajímavější tweety z #mktfest 2016
26.10.2016V průběhu letošního Marketing Festivalu se na Twitteru opět probudil…
-
To nejlepší z Marketing Festivalu 2016
22.10.2016Letošní, poprvé ostravský ročník Marketing Festivalu se nesl ve znamení…
-
10 nejzajímavějších přednášek na 3XE Digital Conference Dublin
19.10.2016Čechy už jsou nám malé, a tak jsme se rozhodli…
-
5 způsobů, jak se vypořádat s blokováním internetové reklamy
07.07.2016Internetovou reklamu bojkotuje čím dál, tím více uživatelů. Dá se…
-
Report z E-shop Summitu 2016
03.04.2016Zúčastnili jsme se nadupané konference eShop Summit v Českých Budějovicích…
-
Proč Google ruší pravý sloupec v Adwords a co to znamená pro SEO?
26.02.2016Google o víkendu zásadně překopal svůj vyhledávač - zrušil pravý…
-
Yandex Metrica – implementace
22.04.2015Google Analytics zná dnes téměř každý, jak jste na tom…