Remarketing
Chcete oslovit reklamou lidi, kteří již byli na vašem webu, ale neprovedli klíčovou akci jako například nákup produktů? Je tu pro vás remarketing! V některých systémech se pro remarketing používá také synonymní označení retargeting.
Remarketing ovlivňuje rozhodování návštěvníků. Zobrazte mu vhodný banner nebo dynamický remarketing v době, kdy si prohlíží jiné stránky, sleduje FB… Připomeňte se mu.
Jaké možnosti má remarketing?
I přes značnou ztrátu dat kvůli cookie liště je remarketing velmi silným PPC nástrojem na oslovování zákazníků. Kromě prostého zobrazování reklamy dřívějším návštěvníkům webu můžete použít také pokročilejší způsoby cílení.
- Uživatel si vybral zboží, vložil jej do košíku, ale nákup nedokončil? To je příležitost, kterou byste si neměli nechat uniknout.
- Podíval se uživatel na všechna vaše videa na YouTube? Zřejmě ho skutečně zajímáte, využijte toho.
- Prohlížel si mnoho produktů z jedné kategorie, ale nakonec si nevybral? Zjistěte, kde je problém. Pro oslovení můžete uživatelům nabídnout například slevu nebo jiné výhody, kterými je namotivujete k dokončení transakce.
- U rychloobrátkového zboží využijete remarketing pro motivaci dřívějších zákazníků k dalším nákupům. Vždyť co je cennějšího než věrný zákazník?
- Odeslali jste e-mailingovou kampaň, ale zákazník na ni nereagoval? Oslovte tyto zákazníky na Facebooku nebo display remarketingem v partnerské síti Skliku.
- Budujete brand? Průběžně se uživatelům vašeho webu připomínejte pomocí display remarketingu.
Proč využít dynamický remarketing?
Díky dynamickému remarketingu oslovíte návštěvníky vašeho webu konkrétní reklamou podle toho, jaké produkty nebo kategorie produktů si na vašich stránkách prohlíželi.
S čím vám můžeme pomoci?
Spravujeme remarketingové kampaně na Facebooku, v Google Ads (AdWords), Seznam Sklik, Microsoft Advertising (Bing Ads) a dalších systémech. Zajistíme maximálně efektivní využití vašich financí a všechny výsledky shrneme v přehledných reportech. Remarketing je jedním z efektivních typů PPC reklamy.
-
Co je remarketing?
27.10.2021Remarketing (známý také jako retargeting) je taktika zobrazování cílených reklam…
-
Nové rozšíření o formulář v Google Ads je tu. Komu pomůže a jak ho nastavit?
18.11.2019Rozšíření očekávané již od květnové konference Google Marketing Live je…
-
Umělá inteligence v online marketingu: Riziko nebo příležitost?
24.08.2017Vývoj v oblasti umělé inteligence (AI) nabral značné tempo. Aby…
-
Performance 2020 aneb Moonwalk by Warren Knight
28.06.2017Jak má vypadat ideální PPC specialista, jaká je budoucnost výkonnostní…
-
10 nejzajímavějších přednášek na 3XE Digital Conference Dublin
19.10.2016Čechy už jsou nám malé, a tak jsme se rozhodli…
-
5 způsobů, jak se vypořádat s blokováním internetové reklamy
07.07.2016Internetovou reklamu bojkotuje čím dál, tím více uživatelů. Dá se…
-
Proč Google ruší pravý sloupec v Adwords a co to znamená pro SEO?
26.02.2016Google o víkendu zásadně překopal svůj vyhledávač - zrušil pravý…