Rozšíření Google Ads
Rozšíření Google Ads doplní vaše reklamy o dodatečné údaje, které poskytují více informací o vašich produktech či službách.Uživatelům tak poskytnete veškeré důvody, proč vybrat právě vás. Rozšíření používáme pro dosažení nejvyššího výkonu reklamy.
Google Ads vybírá, které z rozšíření zobrazí s každým individuálním vyhledáváním na Google. Proto je dobré využít všechna rozšíření, která souvisí s vašim produktem či službou.
Jaká rozšíření Google Ads můžete využít?
- Rozšíření o odkazy na podstránky
- Rozšíření o popisky
- Rozšíření o volání
- Rozšíření o strukturované úryvky
- Rozšíření o lokalitu
- Rozšíření o zprávu
- Rozšíření o cenu
- Rozšíření o aplikaci
- Rozšíření o propagaci
- Rozšíření o formulář pro zájemce
Rozšíření o formulář jako poslední novinka
Na začátku roku 2020 přišel Google s možností rozšíření o formulář. Toto rozšíření si klade za cíl pomoci inzerentům generovat více potenciálních zákazníků. Vše bez toho, aniž by zákazník, který vyhledává určitou značku, službu či produkt, musel konkrétní web navštívit a cíleně hledat formulář.
Beta rozšíření
Čas od času Google Ads příjde s novou možností, kterou nejprve otestuje v tzv. beta verzi. V takové fázi se na začátku roku nacházelo například již zmiňované rozšíření o formulář. Tento typ rozšíření byl dostupný pro vybrané inzerenty, kterým se objevil v systému. Existuje však také typ rozršíření, který Google uvolňuje k testování inzerentům po dohodě. Mezi takové bety se v roce 2020 zapsalo třeba rozšíření o obrázek ve vyhledávání.
-
SEO nástroje + 7 rozšíření, která vám usnadní práci
29.10.2020Žádný SEO konzultant se neobejde bez potřebných nástrojů, které mu…
-
Novinky z onlajnu #59 – proč začít používat hashtagy na Facebooku a jak se změnil svět affiliate marketingu
10.09.2020I v září jsme pro vás připravili už tradiční porci…
-
Optimalizace v PPC: Díl 2. – Pomalá optimalizace kampaní
15.07.2020Co si představíte, když se řekne optimalizace PPC kampaní? Vylučování…
-
Novinky z onlajnu #57 – Novinky z Googlu a tipy od Mergada pro expanzi do zahraničí
13.07.2020Vítáme vás u dalšího dílu Novinek z onlajnu. Kromě tradičních…
-
Optimalizace v PPC: Díl 1. – Vyhledávací kampaně
24.06.2020Úvodním nastavením kampaní práce PPCčkaře nekončí, právě naopak. V momentě,…
-
Novinky z onlajnu #53: Nová Etapa v Karlíně
10.03.2020Vítáme vás u dalšího dílu Novinek z onlajnu. Tradičně pro…
-
Novinky z onlajnu #52 – Reportáž z Reshoperu a tipy pro e-shopy
05.02.2020Unikl vám letošní Reshoper? Nevěste hlavu! Připravili jsme pro vás…
-
Novinky z onlajnu #51 – Jak uspět v online marketingu v roce 2020
08.01.2020Vítáme vás u prvních letošních Novinek z onlajnu! Dnes se…
-
Nové rozšíření o formulář v Google Ads je tu. Komu pomůže a jak ho nastavit?
18.11.2019Rozšíření očekávané již od květnové konference Google Marketing Live je…
-
Jak na PPC analýzu konkurence? Naše přednáška na PPC Restartu 2019
07.10.2019Společně s Lenkou jsme letos na PPC Restartu přednášeli o…
-
5 základních tipů a triků pro PPC kampaně
29.07.2019Chcete vědět, jak nastavují PPC kampaně profíci a na co…
-
12 rozšíření do prohlížeče, která si jednoduše zamilujete
04.06.2018Doplňky do prohlížeče jsou skvělým pomocníkem, který vám zpříjemní a…