Menu

Rozšíření Google Ads

Rozšíření Google Ads doplní vaše reklamy o dodatečné údaje, které poskytují více informací o vašich produktech či službách.Uživatelům tak poskytnete veškeré důvody, proč vybrat právě vás. Rozšíření používáme pro dosažení nejvyššího výkonu reklamy.

Google Ads vybírá, které z rozšíření zobrazí s každým individuálním vyhledáváním na Google. Proto je dobré využít všechna rozšíření, která souvisí s vašim produktem či službou.

Jaká rozšíření Google Ads můžete využít?

  • Rozšíření o odkazy na podstránky
  • Rozšíření o popisky
  • Rozšíření o volání
  • Rozšíření o strukturované úryvky
  • Rozšíření o lokalitu
  • Rozšíření o zprávu
  • Rozšíření o cenu
  • Rozšíření o aplikaci
  • Rozšíření o propagaci
  • Rozšíření o formulář pro zájemce

Rozšíření o formulář jako poslední novinka 

Na začátku roku 2020 přišel Google s možností rozšíření o formulář. Toto rozšíření si klade za cíl pomoci inzerentům generovat více potenciálních zákazníků. Vše bez toho, aniž by zákazník, který vyhledává určitou značku, službu či produkt, musel konkrétní web navštívit a cíleně hledat formulář.

Beta rozšíření

Čas od času Google Ads příjde s novou možností, kterou nejprve otestuje v tzv. beta verzi. V takové fázi se na začátku roku nacházelo například již zmiňované rozšíření o formulář. Tento typ rozšíření byl dostupný pro vybrané  inzerenty, kterým se objevil v systému. Existuje však také typ rozršíření, který Google uvolňuje k testování inzerentům po dohodě. Mezi takové bety se v roce 2020 zapsalo třeba rozšíření o obrázek ve vyhledávání.