SEO a linkbuilding v Rakousku
Rakousko je další německy mluvící a s námi sousedící země, která pro tuzemské e-shopy představuje vhodný cíl zahraniční expanze. Rakouská mentalita je navíc té české o něco blíže než mentalita německá, je tedy trochu snazší vcítit se do potřeb a nároků rakouských zákazníků.
Zhruba 7 milionů Rakušanů si již zvyklo pravidelně využívat internet (pro srovnání – v Česku je přibližně 7,5 milionu aktivních uživatelů internetu). Velikost trhu je tedy vcelku srovnatelná. Srovnatelné ovšem nejsou obvyklé částky za nákupy, které jsou uživatelé ochotni u internetového prodejce utratit. Ty jsou totiž v Rakousku řádově vyšší. Navíc uživatelé méně fluktují mezi jednotlivými e-shopy. Pokud u vás uživatel jednou nakoupil a byl spokojen s vašimi službami, je velmi pravděpodobné, že se k vám bude vracet.
Jak na Rakouskou doménu?
Rakousko je specifické zejména tím, že se jedná o malý německy mluvící trh. Velké množství e-shopů z tohoto důvodu působí na rakouském trhu s německou (.de) doménou. Toto řešení má svou výhodu zejména v tom, že se jedná o levnější řešení z hlediska online marketingu (nemusíte se starat současně o dva weby, budovat dvě odkazová portfolia, …). Mít svůj e-shop paralelně na německé i rakouské doméně si většinou mohou dovolit jen ti největší hráči na trhu.
Chcete-li působit současně na německém i rakouském trhu a máte-li pro své plány omezený rozpočet, pak bychom vám doporučili budovat e-shop (minimálně na počátku) jen na německé doméně. Rakouští zákazníci si vás najdou i tak. Chcete-li ovšem cílit výlučně na rakouský trh, pak samozřejmě doporučujeme rakouskou doménu.
Linkbuilding na rakouském trhu
Rakouský trh je oproti tomu německému řádově menší. S tím je třeba počítat i u linkbuildingových aktivit. Narážet zde budete zejména na méně odkazových příležitostí. Na druhou stranu panuje v rakouském prostředí trochu větší ochota odkazovat než na německém trhu. Z našich zkušeností se budete méně potýkat i s požadavky třetích stran na čisté no-follow odkazy.
Cena odkazů je mírně nižší než v Německu – většinou se pohybuje okolo 200 eur. I tak je to ovšem stále poměrně hodně oproti českému trhu. Rozpočet si tedy stále hlídejte.
Služby, které pro rakouský trh poskytujeme
Poskytujeme komplexní služby v oblasti SEO (optimalizace pro vyhledávače) a linkbuildingu (získávání zpětných odkazů) na rakouském trhu. Zlepšíme viditelnost vašeho internetového projektu na německy mluvících trzích, přivedeme a získáme vám nové zákazníky, zviditelníme váš brand, produkt či službu.
Rozjíždíte-li nový internetový projekt v Rakousku, chcete-li zlepšit obchodní výsledky již existujících stránek nebo zviditelnit vaši značku, produkt či službu, jsme vám plně k dispozici.
Na rakouském trhu poskytujeme následující služby:
- Optimalizace pro vyhledávače
- Linkbuilding
- Správa PPC kampaní (Google AdWords)
- Webová analytika – implementace Google Analytics, měření, testování, vyhodnocování, hledání obchodních příležitostí
- Optimalizace zbožových srovnávačů
- Jednorázové analýzy (analýza klíčových slov, SEO analýza, strategie linkbuildingu)
- Správa sociálních sítí
- Komplexní zajištění expanze na rakouský trh
Proč zvolit právě eVisions?
- Máme bohaté zkušenosti s realizací linkbuildingových a SEO kampaní v Rakousku.
- Známe prostředí, mentalitu, nákupní zvyklosti, cenové i platební podmínky, jazykové, kulturní i místní odlišnosti mezi spolkovými zeměmi či jinak definovanými regiony.
- Známe taktéž ostatní německy mluvící trhy (Německo, Švýcarsko).
- Při práci na německých projektech využíváme služeb rodilých mluvčí, všichni členové týmu mají výbornou znalost německého jazyka slovem i písmem.
- Jsme jediná agentura na českém trhu, která se specializuje na německy mluvící trhy.
- Našim klientům schopni nabídnout řešení napříč všemi vertikálami online marketingu, které bude pro daný projekt na německém trhu vhodný.
- Vlastníme obsáhlou databázi partnerů a kontaktů.
- Máme interní tým zkušených linkbuilderů.
- Získáváme pouze kvalitní zpětné odkazy.
- Linkbuilding pro nás není jen o odkazech, ale řešíme ho komplexně v rámci marketingové strategie.
- Chápeme SEO jako součást marketingového mixu – propojujeme SEO s ostatními marketingovými kanály.
- Veškeré činnosti provádíme sami bez nutnosti zásahu třetí strany.
Naši spokojení klienti
Náš SEO tým:
-
Jak vybrat nejlepší SEO agenturu? (Case Study)
04.05.2022Kvalitní SEO agentura dokáže klientům zlepšit obchodní výsledky, zefektivnit marketingové…
-
Naordinovali jsme klinice SEO proceduru. A jaký je výsledek? Přeplněné KPI o 768 % (Case Study)
06.10.2021Před časem nás oslovila síť klinik, lékáren a laboratoří s…
-
O čem média mlčí: Je Amazon.de přítel, nebo nepřítel?
15.03.2018"Kdo hledá informace, ptá se Googlu. Kdo hledá produkty, používá…
-
Optimalizace hlasového vyhledávání pro začátečníky
16.10.2017Vyhledávání pomocí hlasu je dnes již pro mnoho z nás…
-
Často kladené otázky v SEO
18.04.2017Na co se ohledně SEO ptáte nejčastěji? Pokusili jsme se…
-
Jak se dělá linkbuilding v Německu
26.01.2017Máte pocit, že pověstná německá přesnost a rychlost platí i…
-
SEO v roce 2016. Co nás nejspíš čeká?
18.12.2015Kudy se bude ubírat optimalizace pro vyhledávače v nadcházejícím roce?…