SEO optimalizace
SEO optimalizace, neboli spíše optimalizace nalezitelnosti, je proces získávání lepších neplacených pozic v internetových vyhledavačích. Z hlediska obchodu je pro společnost nejvýhodnější být ve výsledcích nejpoužívanějších vyhledavačů co nejvýše, neboť čím výše je odkaz na cílovou stránku, tím větší bývá zpravidla organická (přirozená) návštěvnost. Optimalizace nalezitelnosti je základní strategií internetového marketingu, jejímž hlavním úkolem je pochopení fungování vyhledávacích algoritmů a pochopení myšlení skupiny lidí, na kterou potřebujeme na internetu cílit.
Optimalizace nalezitelnosti dané webové stránky v sobě může zahrnovat více různých aktivit, typicky pak editace obsahu, umisťování obsahu na servery, kde se pohybuje cílová skupina daného webu, či vytváření nových hodnotných zpětných odkazů.
-
500 nejsilnějších CZ domén: Kdo vévodí českému internetu?
15.11.2018Už jste si někdy lámali hlavu nad tím, které domény…
-
Novinky z onlajnu #40 – Vánoční speciál
15.10.2018Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady… Novinky z onlajnu si…
-
Jak na SEO blogu: Checklist & videorozhovor s úspěšnými blogery
16.09.2018Rádi byste zvýšili návštěvnost svého blogu bez tisícových investic do…
-
6 tipů na nejlepší SEO čtení za 1/2 roku 2018
06.08.2018Asi bychom těžko spočítali, kolik článků o SEO vyjde během…
-
SEO restart 2018 – Report
20.06.2018Co jsme od SEO restartu 2018 očekávali a jaký opravdu…
-
The Inbounder Global Conference 2018 – Novinky z onlajnu #Speciál
14.05.2018Exkluzivní reportáž z konference The Inbounder 2018! Přinášíme 4 rozhovory…
-
Novinky z onlajnu #34
28.02.2018Vítáme vás u posledních zimních Novinek z Onlajnu, které vám…
-
Jak dělat SEO bez SEO
18.01.2018V tomto článku si popíšeme externí vlivy působící na SEO…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
28.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
23.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli…
-
SEO test – otestuj své znalosti
20.11.2017Prověřte své SEO znalosti v našem podrobném SEO testu. Tento…
-
11 top přednášek ze SEO DAY 2017
23.10.2017Žhavá témata, aktuální trendy a přednáška stíhající přednášku. Přesně takový…
-
Optimalizace hlasového vyhledávání pro začátečníky
16.10.2017Vyhledávání pomocí hlasu je dnes již pro mnoho z nás…
-
Jak na strukturovaná data aneb Kolik hvězdiček máš, tolikrát jsi oblíbený?
14.09.2017Všichni o nich ví, všichni je zmiňují každý rok v…
-
Často kladené otázky v SEO
18.04.2017Na co se ohledně SEO ptáte nejčastěji? Pokusili jsme se…
-
Lokální SEO: Jak ho dělat správně?
13.02.2017V zahraničí je lokální SEO velkým tématem, v Česku neprávem…
-
SEO analýza webu: Co děláte špatně a jiní dělají lépe
20.01.2017Vyhledávače hodnotí webové stránky podle mnoha faktorů, které ovlivňují jejich…
-
SEO pro Seznam v roce 2017
21.11.2016Vyhledávač Seznam.cz poslední roky postupně ztrácí svůj tržní podíl ve…
-
Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu
06.10.2016Aktuálně neexistuje žádné smysluplné a relevantní srovnání poměru počtu hledání…
-
To nejlepší z Marketing Festivalu 2015
29.11.2015Třetí ročník Marketing Festivalu je úspěšně za námi. Které přednášky…