SERM
Nebo také Search Engine Reputation Management. Ten se snaží zlepšovat a kontrolovat reputaci vašeho webu ve výsledcích vyhledávání. V případě jakékoliv negativní zprávy, využivá takových nástrojů, aby na tyto negativní zprávy co nejdříve reagoval a co nejvíce je eliminoval. Pro kontrolu a monitorování vašeho brandu můžete využít například nástroje Google alert, či Mention.
-
Jak řešit SEO pro obsahové & zpravodajské weby
02.09.2019Pro obsahové a zpravodajské weby je SEO zásadní nejen z…
-
VašeČočky.cz/321Linsen.de: Jak na zvýšení návštěvnosti blogu o 3 474 %
05.08.2019Chcete vědět, jak se 321linsen.de podařilo dosáhnout zvýšení návštěvnosti blogu…
-
SEOrestart 2019: To nejdůležitější a nejzajímavější z největší SEO konference v ČR
25.06.2019Další ročník největší SEO konference v ČR je za námi.…
-
Optimalizace hlasového vyhledávání pro začátečníky
16.10.2017Vyhledávání pomocí hlasu je dnes již pro mnoho z nás…