Sklik
Chcete oslovit na internetu co nejvíce uživatelů, kteří koupí Vaše produkty či poptají Vaše služby nebo chcete zvýšit povědí o značce? V tom případě je inzerce v Sklik ideálním řešením. V Sklik můžete oslovovat uživatele pomocí textových inzerátů, grafických reklam nebo v podobě video reklam.
Sklik je online reklamní platforma společnosti Seznam. Pomocí služby Sklik můžete prezentovat svou firmu a zvýšit prodej produktů nebo služeb, povědomí o značce nebo návštěvnost svých webových stránek. Nejsou zde stanoveny žádné minimální výdaje a svůj rozpočet si nastavujete a řídíte sami.
Reklamy v Sklik umožňují vytvářet a zobrazovat reklamy na počítačích či mobilních zařízeních, tzn. že se Vaše firma zobrazí na stránce výsledků vyhledávání, kdy uživatelé hledají produkty či služby prostřednictvím vyhledávání na Seznamu.
Jak Sklik funguje?
Sklik funguje na principu PPC reklamy (pay-per-click), platíte za reklamu v případě, že uživatel klikne na vaši reklamu, tzn. platíte pouze za reálně přivedené návštěvníky. Uživatel zadá do vyhledávače Seznam vyhledávací dotaz (resp. klíčové slovo) a nalezené výsledky vyhledávání se řadí od těch webů které využívají PPC reklamu. Reklama se nemusí zobrazovat jen ve výsledcích vyhledávání, ale i na konkrétních webových stránkách na místech k tomu určených.
Výhody Sklik:
Přesné cílení reklamy – hlavní výhodou PPC reklamy v Sklik je přesné cílení na potencionální zákazníky v okamžiku, kdy hledají Vaše produkty či sužby
Kontrola nad rozpočtem – sami si zvolíte kolik chcete denně utratit a neutratíte víc, než jste si stanovili
Měřitelnost – dosažené výsledky snadno změříte pomocí analytického nástroje Google Analytics, kdykoliv tedy vidíte, kolik jste za reklamu utratili a kolik Vám vydělala
Rychlost a dostupnost – reklamu v Sklik je možné spustit během několika minut
Relativně nízká cena – cena kterou platíte se odvíjí od ceny, kterou nabízíte, vždy platíte až po prokliku na Váš web
Typy reklam v Skliku:
Reklamy ve vyhledávání
- Reklamy se zobrazují formou textových inzerátů na základě klíčových slov zadaných do vyhledávače Seznam
Display
- Reklamy se zobrazují formou grafických reklam (bannerů)
- Reklamy se mohou zobrazovat na webech napříč internetem i v mobilních aplikacích
- Dokáže oslovit i uživatele, kteří o Vás neslyšeli a aktivně Vás nevyhledávají
Produktové reklamy ve vyhledávací síti
- Reklamy se zobrazují na stránce vyhledávače Seznama jsou vhodné pouze pro eshopy
- Zobrazují se formou obrázků, krátkého popisu a ceny
Videoreklama
- Vizuální forma reklamy využívající se k posílení povědomí o značce
- Typy videoreklamy – Videospot nebo Bumper
Rada na závěr:
Sklik je výborným nástrojem ve chvíli, kdy chcete používat hlavně obsahové reklamy – Seznam má širokou a velmi kvalitní obsahovou síť. Pokud ale chcete získat to nejlepší z PPC systémů, volte v českém prostředí Sklik i Google Ads.
.
-
Co je remarketing?
27.10.2021Remarketing (známý také jako retargeting) je taktika zobrazování cílených reklam…
-
Novinky z onlajnu #59 – proč začít používat hashtagy na Facebooku a jak se změnil svět affiliate marketingu
10.09.2020I v září jsme pro vás připravili už tradiční porci…
-
Optimalizace v PPC: Díl 2. – Pomalá optimalizace kampaní
15.07.2020Co si představíte, když se řekne optimalizace PPC kampaní? Vylučování…
-
Optimalizace v PPC: Díl 1. – Vyhledávací kampaně
24.06.2020Úvodním nastavením kampaní práce PPCčkaře nekončí, právě naopak. V momentě,…
-
Novinky z onlajnu #53: Nová Etapa v Karlíně
10.03.2020Vítáme vás u dalšího dílu Novinek z onlajnu. Tradičně pro…
-
Trendy v PPC pro rok 2020
15.01.2020Náš PPC Manager Adam pro vás sestavil PPC trendy na…
-
Jak na PPC analýzu konkurence? Naše přednáška na PPC Restartu 2019
07.10.2019Společně s Lenkou jsme letos na PPC Restartu přednášeli o…
-
5 základních tipů a triků pro PPC kampaně
29.07.2019Chcete vědět, jak nastavují PPC kampaně profíci a na co…
-
Agentura vs. freelancer: Koho vybrat na PPC kampaně?
17.06.2019Pokud zvažujete pro svou firmu zavedení PPC kampaní, pravděpodobně přemýšlíte…
-
Novinky z onlajnu #41 – Berlínský speciál
28.11.2018Nedávno jsme se s naším německým týmem vydali do Berlína,…
-
Jaké fíčury na nás Sklik připravuje v roce 2018?
28.06.2018Začátkem měsíce proběhlo již druhý Sklik Expert fórum a my…
-
Novinky z onlajnu #37
14.06.2018Náš mediální tým opět nezahálel a bedlivě sledoval, kde se…
-
Novinky z onlajnu #27
22.06.2017Máme pro vás opět pravidelnou porci novinek ze světa online…
-
Novinky z onlajnu #26
29.05.2017Vítáme vás u 26. dílu našeho seriálu. Mrkneme se na…
-
Novinky z onlajnu #24
16.03.2017Od posledního dílu se toho ve světě online marketingu odehrálo…
-
Novinky z onlajnu #23
28.02.2017Pojďte se s námi podívat na to, co se událo…
-
SEO pro Seznam v roce 2017
21.11.2016Vyhledávač Seznam.cz poslední roky postupně ztrácí svůj tržní podíl ve…
-
Novinky z onlajnu #13
04.11.2015Pozor, pozor. U nás se pracuje i ve svátek, a…