Správa LinkedIn profilu
Správa LinkedIn profilu
Jak efektivně komunikovat jako firma na LinkedInu a stát se znalostním leaderem v oboru? Nevíte, jaké příspěvky na LinkedInu sdílet, abyste naplnili vaše obchodní cíle? Nebo teprve začínáte a potřebuje pomoct s úvodním nastavením LinkedIn profilu? Náš zkušený tým social media specialistů je připraven vám s marketingem na sociální sítí LinkedIn poradit.
LinkedIn se s více jako 740 miliony aktivními uživateli v roce 2020 rozšířil z networkingové platformy pro profesionály na jednu z nejlepších sociálních sítí pro byznys. Je jedním z nejdůležitějších a nejpreferovanějších kanálů pro B2B marketing a v roce 2020 byl uživateli z USA zvolen za nejdůvěryhodnější sociální síť.
Zdroj: Business Insider
Sociální síť LinkedIn vznikla v roku 2002 a zakladatelé ji vytvořili pro profesionály, aby se mohli propojovat, komunikovat a navzájem si pomáhat k dosahovaní svých byznysových cílů.
Na českém trhu využívá LinkedIn více než 1,8 milionu uživatelů, mezi kterými mohou být i vaši potenciální klienti. Nejvíce je zastoupena věková skupina od 25–34 let a tvoří víc než milion uživatelů. Další početnou skupinou jsou lidé ve věku 35–54 let. Platformu nejčastěji využívají lidé s vysokoškolským vzděláním a tráví na ni zhruba 30 minut denně.
Podle české studie #FenomenLinkedIn je hlavním důvodem pro využívání sítě LinkedIn vytváření nových kontaktů. LinkedIn je skvělá platforma pro budování osobní značky a slouží také jako hodnotný zdroj informací.
Zdroj: Fenomén LinkedIn 2020 (N=1002)
LinkedIn může být nástrojem efektivní propagace vašeho byznysu, s kterou vám rádi pomůžeme.
Co získáte aktivitou na LinkedIn?
#1 Kontakty a nové příležitosti
Pokud chcete maximálně využít zákaznický potenciál, je dobré dostat se ke svým klientům tradičními i novými kanály.
Prostřednictvím LinkedInu je možný propojit se s lidmi z vaší oblasti podnikání, získávat nové kontakty na potenciálních klientů a budovat tak skrze ně nové příležitosti.
#2 Byznys a spolupráce
Kontakty následně možná přeměnit v leady (tzn. kontakty na potenciální klienty), které se po vybudování vztahu a získaní důvěry mohou stát vaši klienti.
Díky této platformě můžete mít navíc přehled i o tom, co nového má vaše konkurence či jaké jsou novinky ve vaší oblasti podnikání a být tak stále v obraze.
#3 Budovaní osobní a firemní značky
Na LinkedInu je důležité sdílet novinky a informace o společnosti a stát se viditelnějším v odvětví. Zároveň je podstatné autentické budování vztahu se zákazníky, a proto také dbejte o kvalitní komunikaci.
Důležité je aktivně do konverzace přispívat. Nemusí to však být jen o vaší propagaci, ale spíše o hodnotě, kterou konverzaci přidáte.
#4 Důvěra a pozice leadera
Tvorba poutavého obsahu podloženého vlastními zkušenostmi je klíčová a pomáhá zlepšit to, jako vás potenciální zákazníci vnímají.
Dosažení pozici odborníka a leadera v dané oblasti (tzv. thought leadership) pomáhá budovat důvěru u zákazníků. Navíc podle studie z roku 2020 je dokázané, že značky, které uspějí v budování své pozice autority v daném segmentu, mají lepší reputaci a vyšší prodejní čísla.
Jak využít LinkedIn pro svůj business a jako vám můžeme pomoct my?
LinkedIn je ideální platforma, na níž se můžete prosadit jako značka, ukázat vaše kvality a prezentovat se jako leader ve svém oboru. Při budování obrazu o vaší firmě se zaměřte hlavně na zájmy svých sledovatelů a potenciálních zákazníků.
Abyste je však zaujaly, je třeba publikovat zajímavý a vhodný obsah, s kterým vám rádi pomůžeme. Na základě vypracované obsahové strategie se naši specialisté postarají o dosažení vytyčených výsledků.
V rámci pravidelné správy LinkedIn profilu převezmeme zodpovědnost za komunikaci a prezentaci vaší značky, připravíme publikační plán a budeme přicházet s novými nápady a řešeními pro zviditelnění.
Jako jedni z mála v České republice zajišťujeme pro značky také placenou reklamu, tzv. LinkedIn Ads. Ta může podpořit vaše příspěvky a oslovíte tak nová publika, ke kterým byste se jinak nedostali.
Poznejte náš social media tým
Naši spokojení klienti
Co o nás naši klienti říkají
„Potřebovali jsme dát naším komunikačním kanálům nový drive, mít jasnou strategii a také jsme hledali někoho, kdo bude zcela kompetentní a zodpovědný k zadaným úkolům. Agentura eVisions předčila naše očekávání, je důležité obklopit se lidmi, kteří odvádí špičkovou práci, jsou vždy otevření k diskuzi a přichází proaktivně s návrhy na zlepšení.„
- Jana Machourková, Head of Marketing, MAN Truck & Bus Czech Republic s.r.o.
„Rád bych poděkoval Dianě a celému jejímu týmu v eVisions za skvělou spolupráci na naší online kampani #kouzločeska propagující domácí regiony a nabídku našich hotelů. Komunikace s jednotlivými členy týmu probíhala po celou dobu hladce a efektivně, tak abychom dosáhli požadovaného výsledku. S efektem a výsledky kampaně jsme celkově velmi spokojeni a rádi v budoucnu navážeme na naší úspěšnou spolupráci.„
- Štěpán Malý, Director of sales, Courtyard by Marriott
„Spolupracujeme s firmou eVisions již několik let v oblasti SEO a správě sociálních sítí v rámci České republiky, Slovenska a Maďarska. Velice oceňuji proaktivní přístup mladého kolektivu této firmy, který nám pomáhá budovat e-shop a naši značku Bellinda. Se službami jsme velice spokojeni.“
- Jitka Ullrichová, Marketing coordinator & e-shop manager, Bellinda.cz
„Specialisté z eVisions jasně ukázali na konkrétních příkladech, kde nám skokově rostou výdaje – naprosto neodůvodněně a zbytečně. Důležité byly i doporučení dalšího postupu pro budoucí aktivity. Audit byl pro nás výrazným přínosem.“
- Miroslav Příkopa, majitel Nefertitis.cz
„Agentura eVisions nám se správuje organickou a placenou část Facebooku, PPC a e-mailing. Z celé spolupráce je vidět, že agentura vnímá marketing komplexně a je si vědoma silných stránek jednotlivých vertikál online marketingu. Díky tomu je schopna efektivně alokovat čas a inzertní náklady, abychom dosáhli vytyčených cílů, což se nám během celé doby spolupráce daří.“
- Lukáš Rymer, majitel e-shopu LED Solution
Jaká je cena za reklamu na LinkedInu?
Cenu za správu LinkedIn profilu a budování prezence Vaší značky na této sociální síti vždy určujeme individuálně v závislosti na nastavených cílech spolupráce. Cena se odvíjí také od toho, do jaké míry již má Vaše firma profil založený a v jakém rozsahu chcete na sociální síti LinkedIn komunikovat.
Spojte se s námi a nastartujte svou komunikaci na LinkedInu!