Správa placených kampaní na Facebooku
Facebook je nejrozšířenější sociální sítí na světe. Díky tomu je velmi pravděpodobné, že se na této platformě vyskytuje i cílová skupina, která je podstatná pro vaše podnikání. Na této sociální síti byste určitě neměli chybět.
Pokud jste odhodlaní uspět na Facebooku, musíte znát odpovědi na následující otázky:
- Jaká máte od Facebooku očekávání?
- Jaká metrika je pro vás nejdůležitější?
- Jakým způsobem budete oslovovat definovanou cílovou skupinu?
V případě, že nevíte, co odpovědět, můžeme vám pomoci. Odpovědi naleznete díky naší službě Strategie pro sociální sítě.
Budete potřebovat placenou propagaci?
Než si odpovíte na tuto otázku, uvědomte si pár základních informací o Facebooku:
- Postupně dochází k poklesu organického dosahu stránek.
- Organická správa profilu podporuje spíše budování komunity okolo vašeho brandu.
- Placená propagace = investice do prodeje, resp. do společnosti.
Co vám přinese placená propagace?
S rostoucím počtem značek, které aktivně komunikují na této platformě, dochází k poklesu organického dosahu. Na rozdíl od organické správy profilu, která spíše podporuje budování komunity okolo vašeho brandu, vám placená inzerce pomůže vhodně oslovit vaše cílové zákazníky a motivovat je k provedení konverze.
Placená propagace vám umožní:
- zvýšení prodejů,
- oslovení nových zákazníků, resp. klientů,
- přesné zacílení cílové skupiny dle demografických údajů a jiných charakteristik,
- budování povědomí o společnosti,
- budování vztahů se zákazníky, resp. klienty.
Co pro vás uděláme my?
Nejprve si prostudujeme vaši značku a připravíme akční plán se skutečnými a měřitelnými výsledky.
Navrhneme jedinečnou strategii, která bude vytvořena na míru vašemu cílovému publiku a umožní nám ho přesměrovat na váš web či e-shop.
Kompletně vám nastavíme Bussiness manager. Pokud ho již máte vytvořený, tak se ujistíme, že je nastaven správně.
Pomůžeme vám s technickým nastavením, vytvoříme a zašleme vám potřebné podklady pro správnou implementaci Facebook Pixelu.
Budeme pravidelně tvořit, spravovat a optimalizovat reklamní kampaně. Na základě zjištěných poznatků budou postupovány další kroky pro zvýšení efektivity alokace finančních prostředků.
Postaráme se o tvorbu grafických a textových podkladů potřebných k propagaci.
Měsíčně vás budeme informovat o našich aktivitách a plnění stanovených KPIs v obsáhlém reportu.
Proč bychom vám měli spravovat placené kampaně na Facebooku?
- Máme dedikované osoby, které se zabývají jen reklamními kampaněmi na sociálních sítích.
- Máme zkušenosti s různými typy kampaní na sociálních sítích – náborové, brandové či prodejní.
- Máme zkušenosti s B2B i B2C segmenty.
- Máme široký záběr v různých oborech, protože naši klienti působí v různorodých odvětvích.
- Vzdělávání a testování je součástí naší každodenní práce. Neustále hledáme a testujeme nejlepší strategii a taktiku, která posune podnikání našich klientů na další úroveň.
Náš tým
Naši spokojení klienti
Co o nás říkají naši klienti
„Potřebovali jsme dát naším komunikačním kanálům nový drive, mít jasnou strategii a také jsme hledali někoho, kdo bude zcela kompetentní a zodpovědný k zadaným úkolům. Agentura eVisions předčila naše očekávání, je důležité obklopit se lidmi, kteří odvádí špičkovou práci, jsou vždy otevření k diskuzi a přichází proaktivně s návrhy na zlepšení.“
Jana Machourková, Head of Marketing, MAN Truck & Bus Czech Republic s.r.o.
„Rád bych poděkoval Dianě a celému jejímu týmu v eVisions za skvělou spolupráci na naší online kampani #kouzločeska propagující domácí regiony a nabídku našich hotelů. Komunikace s jednotlivými členy týmu probíhala po celou dobu hladce a efektivně, tak abychom dosáhli požadovaného výsledku. S efektem a výsledky kampaně jsme celkově velmi spokojeni a rádi v budoucnu navážeme na naší úspěšnou spolupráci.“
Štěpán Malý, Director of sales, Courtyard by Marriott
„Spolupracujeme s firmou eVisions již několik let v oblasti SEO a správě sociálních sítí v rámci České republiky, Slovenska a Maďarska. Velice oceňuji proaktivní přístup mladého kolektivu této firmy, který nám pomáhá budovat e-shop a naši značku Bellinda. Se službami jsme velice spokojeni.“
Jitka Ullrichová, Marketing coordinator & e-shop manager, Bellinda.cz
„Specialisté z eVisions jasně ukázali na konkrétních příkladech, kde nám skokově rostou výdaje – naprosto neodůvodněně a zbytečně. Důležité byly i doporučení dalšího postupu pro budoucí aktivity. Audit byl pro nás výrazným přínosem.“
Miroslav Příkopa, majitel Nefertitis.cz
„Agentura eVisions nám spravuje organickou a placenou část Facebooku, PPC a e-mailing. Z celé spolupráce je vidět, že agentura vnímá marketing komplexně a je si vědoma silných stránek jednotlivých vertikál online marketingu. Díky tomu je schopna efektivně alokovat čas a inzertní náklady, abychom dosáhli vytyčených cílů, což se nám během celé doby spolupráce daří.“
Lukáš Rymer, majitel e-shopu LED Solution
Jaká je cena za správu kampaní na Facebooku?
Každá poptávka přichází se zcela jinými požadavky a možnostmi a vyžaduje tak individuální posouzení. Mezi hlavní proměnné, které při cenotvorbě bereme v potaz, patří výše inzertních nákladů a rozsah spolupráce (tvorba grafických materiálů, tvorba popisků k reklamním příspěvkům apod.). Pro nacenění správy reklamy na Facebooku používáme hodinovou sazbu.
Kontaktujte nás přes formulář a my navrhneme řešení na míru vašim potřebám.
-
Cíle reklamy na Facebooku: dosah, návštěvnost, nebo konverze?
08.12.2021Už jste také někdy tápali, jaký cíl reklamy zvolit pro…