Sociální síť založená na sdílení fotografií a videí (v současnosti ji vlastní Facebook a je možné na ni pomocí jeho rozhraní spouštět reklamu prakticky identicky jako na Facebooku). Za účelem zpracování fotografií či videí je možní využít některý z množství filtrů a dalších nástrojů. Na Instagramu se můžete spojit nejen se svými přáteli z Facebooku, kteří jej taktéž používají, ale i s dalšími lidmi či firmami. Instagram nabízí i možnost zasílání textových zpráv, nicméně tato funkce se příliš často nevyužívá. V současnosti je již možné odlišit osobní profil od firemního.
Instagram stories
Instagram stories je funkce sociální sítě Instagram, která umožňuje sledovat či natáčet vlastní příběhy a následně je zveřejnit pro určitý okruh uživatelů. Po uveřejnění je jejich „životnost“ pouze 24 hodin, poté již příběh nelze zobrazit.
Příběhy se dají různě upravovat pomocí filtrů či emotikonů. Nemusí to být jen obrázek, do Instagram stories můžete vložit i video. V poslední době se stories staly důležitým nástrojem marketingu na sociálních sítích.
Instagram insights
Statistiky Instagramu vám pomohou dozvědět se více o vašich followerech (sledovatelích) a lidech, kteří komunikují s vaší firmou na Instagramu. Najdete tu například statistiky jako pohlaví, věkové rozmezí a lokace. Můžete také vidět, které příspěvky a příběhy vaše publikum vidí a na které nejvíce reagují. Statistiky a metriky vašeho Instagramového účtu zahrnují také placenou aktivitu. Dosah, dosažené účty, zobrazení a zobrazení podle dne pak odrážejí placenou i organickou aktivitu.
Jak získat followery na Instagramu?
Instagram je ve své podstatě vyhledávač fotek a videí, který stejně jako internetové vyhledávače disponuje algoritmem. Dosáhnout toho, aby se vaše příspěvky zobrazily širšímu publiku, už dávno není tak jednoduché, jak bývalo. (Tip: Přečtěte si, jak funguje Instagram algoritmus).
Stejně jako se optimalizují webové stránky pro vyhledávače, aby se zobrazily na co nejvyšší pozici v SERPu, lze optimalizovat i instagramový profil, aby byl lépe nalezitelný pro ostatní uživatele.
Stane se Instagram podobným gigantem, jakým je například Google? Možná je ten pravý čas si tuto otázku položit.
Získávat followers organickou cestou je dřina a úplně zadarmo to nebude. Pravděpodobně vás to bude stát větší úsilí než spustit placenou reklamu. A pokud ne úsilí, tak minimálně čas.
Pamatujte ale, že organičtí followers (ti, které získáte bez placené podpory – budeme jim pro účely tohoto článku tak říkat) bývají daleko aktivnější a loajálnější.
Celý návod „Jak získat followery na Instagramu“ naleznete v článku od Diany Zadákové.
Správa profilu na Instagramu
V rámci organické správy Instagramového účtu se postaráme o to, aby váš brand byl na sociálních sítích vidět. Na základě obsahové strategie budeme pravidelně vytvářet příspěvky na vaše stránky, přičemž obsah vždy uzpůsobíme aktuálním trendům a potřebám vaší značky. Budeme naslouchat vašim fanouškům a aktivně s nimi komunikovat. Veškerá komunikace na vašem profilu bude mít předem stanovená KPIs a o výsledcích jejich plnění vás budeme pravidelně informovat.
V rámci služby pravidelné správy instagramového profilu:
- převezmeme zodpovědnost za komunikaci a prezentaci značky na Instagramu
- připravíme publikační plán, podle kterého budeme pravidelně sdílet příspěvky
- budeme využívat vlastní best practices pro stanovení četnosti a frekvence sdílení příspěvků
- budeme aktivně komunikovat s fanoušky (tj. community management)
- přicházet s novými nápady a řešeními pro zviditelnění vaší značky na Instagramu
Prohlédněte si kompletní popis služby správa profilu na Instagramu a zjistěte, s čím Vám dokážeme pomoci.
Nezávazná poptávka správy Instagramového profilu
Máte zájem o správu Vašeho Instagramového profilu? Neváhejte nás kontaktovat!
Placená propagace na Instagramu?
S rostoucím počtem publikovaného obsahu dochází k poklesu organického dosahu, neboť se jiné Instagramové účty snaží oslovit stejnou cílovou skupinu jako vy. Pokud chcete na Instagramu úspěšně prodávat, nebude vám stačit pouhá tvorba příspěvků a stories na profilu.
Placená propagace vám umožní:
- zvýšit zisky,
- oslovit nové zákazníky, resp. klienty,
- oslovit vaší cílovou skupinu dle demografických údajů a jiných parametrů,
- zvýšit brand awareness,
- zvýšit návštěvnost na webu,
- budovat vztahy se zákazníky, resp. klienty,
- generovat kvalitní leady a přeměnit je na konverze.
Co pro vás uděláme my?
- Nejprve si prostudujeme vaši značku a připravíme akční plán se skutečnými a měřitelnými výsledky.
- Navrhneme jedinečnou strategii, která bude vytvořena na míru vašemu cílovému publiku a umožní nám ho přesměrovat na váš web či e-shop.
- Kompletně vám nastavíme Bussiness manager. Pokud ho již máte vytvořený, tak se ujistíme, že je nastaven správně.
- Pomůžeme vám s technickým nastavením, vytvoříme a zašleme vám potřebné podklady pro správnou implementaci Instagram Pixelu.
- Budeme pravidelně tvořit, spravovat a optimalizovat reklamní kampaně. Na základě zjištěných poznatků budou postupovány další kroky pro zvýšení efektivity alokace finančních prostředků.
- Postaráme se o tvorbu grafických a textových podkladů potřebných k propagaci.
- Měsíčně vás budeme informovat o našich aktivitách a plnění stanovených KPIs v obsáhlém reportu.
Nezávazná poptávka placené propagace na Instagramu
Máte zájem o placenou propagaci Vašeho Instagramového účtu? Neváhejte nás kontaktovat!
-
Naše marketingová stáž v agentuře eVisions. Očekávání vs. realita
08.09.2021Každý někdy začínal. Pokud jste začátečníkem v oblasti online marketingu…
-
Instagram hacks: Jak efektivně využívat hashtagy?
11.08.2021Pokud chcete oslovit nové publikum, získat více interakcí či zlepšit…
-
6 aplikací, které vám usnadní tvorbu a plánování obsahu na sociální sítě
07.07.2021Vybrali jsme pro vás naše nejoblíbenější aplikace, které vám pomohou…
-
Buffer, Later, ZoomSphere a další: Nejlepší aplikace pro plánování příspěvků
26.05.2021O úspěchu svého obsahu na sociálních sítích rozhodujete ještě předtím,…
-
TOP 21 největších českých influencerů – kdo jsou a kolik mají sledujících?
05.05.2021Influenceři – jsou všude, ale jen málokdo dokáže přesně říct,…
-
Prvomájový polibek: 14 míst v Praze s rozkvetlou třešní
28.04.2021Zveme vás na procházku Prahou za nejkrásnějšími rozkvetlými třešněmi. Ať…
-
Největší internetové kauzy roku 2020, které vám nemohly uniknout
27.12.2020Rok se s rokem sešel a my jsme si pro…
-
Jak oslovit více než 5 000 000 zákazníků přes social a být hvězdou Blesku? (Case study)
07.10.2020Spojili jsme krásy Česka, sílu sociálních sítí, systematické myšlení, kreativní…
-
Novinky z onlajnu #59 – proč začít používat hashtagy na Facebooku a jak se změnil svět affiliate marketingu
10.09.2020I v září jsme pro vás připravili už tradiční porci…
-
Novinky z onlajnu #58 – Jak na silný osobní brand
13.08.2020Vítáme vás u srpnových Novinek z onlajnu. Už tradičně pro…
-
Novinky z onlajnu #57 – Novinky z Googlu a tipy od Mergada pro expanzi do zahraničí
13.07.2020Vítáme vás u dalšího dílu Novinek z onlajnu. Kromě tradičních…
-
Krok za krokem: Co by měl obsahovat každý social report?
17.06.2020Co by měl obsahovat každý report ze správy sociálních sítí?…
-
Checklist: 9 doporučení pro komunikaci na sociálních sítích v době (korona) krize
20.04.2020Pokud dáte vaši značku do karantény a přestanete hovořit k…
-
Jak efektivně využívat Instagram Stories?
18.03.2020Stories na Instagramu jsou skvělým nástrojem, jak přitáhnout větší pozornost…
-
Novinky z onlajnu #53: Nová Etapa v Karlíně
10.03.2020Vítáme vás u dalšího dílu Novinek z onlajnu. Tradičně pro…
-
Největší internetové kauzy roku 2019. Znáte všechny?
16.12.2019Lidé jsou vynalézaví a schopní vymyslet cokoliv, aby virtuální prostředí…
-
22 tipů na obsah pro sociální sítě aneb osvědčené příspěvky pro Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn
15.07.2019Došla vám inspirace na obsah pro vaše profily na sociálních…
-
Novinky z onlajnu #47 – Budoucnost influencerů, blog Dáme jídlo a PPC hacky
09.07.2019Začíná léto, ovoce je sladší, dny svěží, stejně tak jako…
-
Případovky, hacky i reklamní faily: Čím nás dostal letošní Content First?
29.05.2019Minulý týden se na Pankráci sešla pěkná spousta copywriterů, markeťáků…
-
10 nejsledovanějších českých miss. Kdo je královnou Instagramu?
27.05.2019Dokonalou postavou a zářivým úsměvem se může pochlubit mnoho českých…