Linkbuilder
Nejjednodušší definice, která se nám nabízí, ale zároveň nám vůbec nic neřekne, zní, že linkbuilder je osoba zajišťující linkbuilding. S tím se ovšem v našem slovníku ani v naší společnosti v žádném případě nespokojíme. Základním předpokladem dobrého linkbuildera je velmi dobrá znalost trhu a všech tržních možností pro konkrétního partnera, se kterým chce spolupracovat. Na základě svých znalostí a velkého know how pak klientovi zajistí množství nových kvalitních příležitostí pro jeho růst.
Dobrý linkbuilder ví, že každý klient či partner je svým způsobem jedinečný. Pro žádnou dvojici sebevíc podobných klientů se nebudou hodit naprosto stejné techniky a principy linkbuildingu. Náplň práce správného linkbuildera zahrnuje jednoduché činnosti, jako je třeba registrace do vhodných katalogů, až po znaleckou analýzu online komunity, na kterou se bude cílit.
Pro dobrého linkbuildera jsou velmi důležité tzv. „měkké dovednosti“, jako je kupříkladu vytrvalost, kreativita či výjimečně dobré komunikační schopnosti, které bývají alfou a omegou komunikace s obchodními partnery.
-
Mezinárodní linkbuilding je efektivním pomocníkem při expanzi do zahraničí
12.05.2023Expanze na zahraniční trhy s sebou nese i přizpůsobení marketingových…
-
MONETA Money Bank: Jak jsme pomohli vybudovat SEO jedničku bankovního sektoru (Case Study)
12.12.2022MONETA Money Bank je nezpochybnitelný leader na poli SEO v…
-
Automatizace SEO – ušetřili jsme více než 100 hodin práce během 20 dní
02.09.2020Jak zavést automatizaci, která bude přirozenou součástí procesů a bude…
-
Průvodce SEO pro začátečníky
05.08.2020Překvapila vás síla internetu a e-shopů v době koronakrize a…
-
Jak na audit interního prolinkování?
22.07.2020Správně nastavená strategie interního prolinkování může snadno ovlivnit chování návštěvníků…
-
Rizika mezinárodního SEO: Lokalizace obsahu & technické SEO
06.05.2020V druhém díle článku zaměřeném na rizika mezinárodního SEO se…
-
Jak oddělit zrno od plev u SEO konzultantů
04.03.2020Jak poznáte dobrého SEO konzultanta, jak si správně nastavit cíle…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2020
10.02.2020Google vs. Seznam. Tradičního zmapování poměru vyhledávání na Googlu a…
-
SEO milníky za rok 2019
29.01.2020Michal ve svém článku shrnul ty nejzásadnější SEO milníky za…
-
Jak na zahraniční linkbuilding
29.10.2019Stále častěji u nás klienti poptávají zahraniční linkbuilding. Ať už…
-
Novinky z onlajnu #49 – Zaostřeno na konference a linkbuilding
24.09.2019Podzim je trochu synonymem pro vzdělávání, v dalším díle Novinek…
-
Nezapomněli jste na interní prolinkování? Aneb jak na analýzu distribuce link juice
18.02.2019O tématech jako je získávání zpětných odkazů z externích webů…
-
Zákulisní informace #3: Rozhovor s naším social guru s duší copywritera Dominikem Hlubinou
19.11.2018Pracujete v online marketingu a zajímá vás, jak vypadá pracovní…
-
500 nejsilnějších CZ domén: Kdo vévodí českému internetu?
15.11.2018Už jste si někdy lámali hlavu nad tím, které domény…
-
8 mýtů linkbuildingu: Také jim věříte?
29.10.2018Linkbulding is dead! Tak tohle rozhodně vymažte z hlavy jako…
-
6 tipů na nejlepší SEO čtení za 1/2 roku 2018
06.08.2018Asi bychom těžko spočítali, kolik článků o SEO vyjde během…
-
SEO restart 2018 – Report
20.06.2018Co jsme od SEO restartu 2018 očekávali a jaký opravdu…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
28.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
23.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli…
-
Postarejte se, aby vám v online marketingu neunikla ani myš
31.05.2017Nechcete přijít o nic z online marketingu, ale nevíte, koho…