Long Tail
„Long tail“ označuje vyhledávací dotazy uživatelů, které jsou oproti standardu mnohem delší a zároveň mnohem specifičtější. Pro jejich délku a specifičnost je poměrně logické, že objem vyhledávání bude několikanásobně nižší, než je tomu u obecnějších a kratších dotazů. Výhodou „long tail“ dotazů je jejich vysoký konverzní poměr, neboť uživatelé, kteří long taily vyhledávají, jsou o nákupu daného produktu či dané služby již většinou rozhodnuti a vědí tedy přesně, co hledají. „Long tail“ fráze jsou uplatnitelné jak v PPC, tak i v SEO. Náklady optimalizace long tailových frází bývají většinou několikanásobně nižší než na obecnější fráze. Příkladem longtailu může být například fráze „chladnička samsung rb31ferncsa skladem“.
-
Trendy v content marketingu pro rok 2021
17.02.2021V roce 2020 se mnoho obsahových strategií muselo změnit z…
-
Google Search Console: Jak ji v SEO využít naplno?
06.01.2021Pokud stále nevíte, jak nejlépe využít nástroj Google Search Console…
-
Jak podpoříte váš e-shop před Vánoci?
04.10.2018Před Vánocemi nakupují lidé jako utržení z řetězu. Jak je…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
28.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
23.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli…
-
Optimalizace hlasového vyhledávání pro začátečníky
16.10.2017Vyhledávání pomocí hlasu je dnes již pro mnoho z nás…
-
Často kladené otázky v SEO
18.04.2017Na co se ohledně SEO ptáte nejčastěji? Pokusili jsme se…