Reklama v PPC systémech
Co je PPC reklama
Zkratka PPC znamená Pay Per Click, tedy platba za kliknutí, což je hlavní charakteristika a rozlišovací znamení PPC reklamy, neboť platíte až v momentě, kdy na vaší reklamu někdo klikne. Jinými slovy platíte až za reálně přivedenou návštěvnost. Nespornou výhodou PPC reklamy je, že vám návštěvnost na web může začít přivádět prakticky ihned, můžete zasáhnout téměř kohokoliv a hlavně – veškeré výdaje máte pod kontrolou, takže si můžete vypočítat návratnost.
Jedná se o skvělý způsob, jak se zviditelnit na internetu – budete vidět ve vyhledávačích (Google, Seznam), na spoustě dalších webů pomocí bannerů (tzv. obsahová síť, např. Seznam.cz, Novinky.cz, Sport.cz apod.) a na Youtube.
Na jaké vyhledávací dotazy se reklama zobrazí, jak bude vypadat, kolik za kliknutí nakonec zaplatíte a mnoho dalších parametrů ovlivníme my správným nastavením kampaně.
Co vám PPC reklama přinese
Zásadní je mít dobře nastavené cíle, od kterých se pak vše odvíjí. PPC reklama dokáže skvěle doručit:
- výkon, jinými slovy prodej či získávání poptávek,
- branding, tedy budování povědomí o značce a vytváření vztahu se zákazníkem.
V realitě klienti často požadují mix výše zmíněných aktivit, což pro PPC reklamu není žádný problém. Naopak lze velmi dobře využít synergických efektů, kdy např. branding může pozitivně působit na výkonovou část kampaní.
Co umíme
Máme bohaté zkušenosti jak s výkonově zaměřenou PPC reklamou, tak s budováním povědomí o značce. Je však zjevné, že oba termíny mohou být na první pohled dosti vágní a abstraktní. Níže proto přikládáme výpis konkrétních činností, které ovládáme a používáme nejčastěji:
- Google Nákupy/produktové kampaně v Skliku – v současné době jedna z nejvíce konverzních cest získávání zákazníků pro e-shopy
- Vyhledávací síť – standardní inzeráty zobrazující se nad přirozenými výsledky vyhledávání; významný zdroj zákazníků pro mnohé e-shopy, který se však dá kreativně využít i pro budování značky
- Display (bannerová reklama) – skvělý způsob, jak zasáhnout vaší cílovou skupinu při procházení různých webů
- Remarketing – vysoce konverzní způsob zpětného oslovování návštěvníků vašeho webu
- Videoreklama na Youtube – říká se, že obrázek řekne více než 1 000 slov a video více než 1 000 obrázků; momentálně zřejmě nejpoužívanější brandingový nástroj
- Propagace aplikací – způsob jak dostat vaší aplikaci k těm správným uživatelům
- Zbožové srovnávače – životně důležitý prodejní kanál pro mnoho e-shopů
Veškeré činnosti jsme schopni realizovat na maximální úrovni profesionality v češtině, slovenštině, polštině, němčině a angličtině.
Naše PPC služby
- dlouhodobá správa PPC
- dlouhodobá správa zbožových srovnávačů
- reklama na Youtube
- audit PPC kampaní
- audit zbožových srovnávačů
- strategie pro PPC kampaně a zbožové srovnávače
Jak spolupráce s námi vypadá
- Na úvod se detailně seznámíme s vaším podnikáním, provedeme všechny nutné analýzy a společně nalezneme hlavní silné stránky a potenciální hrozby a vše následně zohledníme při navržení toho nejlepšího řešení pro vás
- Definujeme si cíle, od kterých se následně bude odvíjet strategie, kterou pro vás připravíme
- Stanovíme si pevné termíny, kdy bude co hotové, a také je dodržíme
- Budeme vás pravidelně informovat o aktuálních činnostech a pružně reagovat na vaše podněty
- Každý měsíc od nás dostanete profesionální podrobný report shrnutí výsledků PPC kampaní s expertním komentářem
- Budeme neustále v kontaktu a naše práce budeme plánovat tak, aby vedly k plnění nastavených cílů
Proč si vybrat právě nás
- Řídíme se pravidlem 80/20 – nebudeme vám tedy nabízet nesmysly, ale skutečně pouze služby, které povedou nejrychleji k vašemu cíli
- Iniciativa je nám vlastní – vstupujeme do návrhu a řešení s vlastními názory a podněty, které opíráme o dlouhodobé zkušenosti
- Ke všem projektům přistupujeme dlouhodobě a komplexně – s námi nezískáte pouze izolovanou tvorbu PPC kampaní, ale partnera, na kterého se budete moci spolehnout i v dalších online kanálech
- Orientujeme se na výsledky – nebudeme vás balamutit výmluvami a nabízet vám něco, co ve skutečnosti nechcete; náš focus bude cílen primárně na dosažení stanovených cílů
- Jsme profesionálové – o tom svědčí jak dlouhodobě spokojení klienti, tak partnerství s Googlem a Seznamem
- Chápeme PPC jako součást marketingového mixu – propojujeme PPC kampaně s ostatními online kanály (nejčastěji pracujeme na principu frameworku See-Think-Do-Care)
- Nebojíme se novinek – pokud pro váš byznys dávají smysl, tak je s vámi probereme a implementujeme
Obchodní modely spolupráce
Obchodní model spolupráce závisí na definici měřitelného cíle (tzv. KPI), nejčastěji však používáme následující modely anebo nějakou jejich kombinaci:
- Fixní paušál – každý měsíc platíte fixní sumu a přesně víte, jaké činnosti pro vás každý měsíc vykonáváme
- Výkonový paušál – platíte až při splnění stanovených KPIs
- Hodinová sazba – každý měsíc platíte pouze za skutečně odpracované hodiny, které si nejprve dopředu odsouhlasíme a následně přehledně odreportujeme
Naši spokojení klienti (PPC reference)
Poznejte nás
-
Jak spolu souvisí budování značky a výkonnostní marketing?
29.07.2024Dlouhodobé budování brandu, nebo zaměření na výkon? Toť otázka, která…
-
Marketplaces, srovnávače, nákupní galerie. Víte, kde a jak podnikat online? S námi se zorientujete
15.07.2024V dnešní době je pro každý e-shop klíčové využívat online…
-
Microsoft Ads – proč nezapomínat na Bing?
25.04.2023Bing je vyhledávač technologického gigantu Microsoft, který z hlediska podílu…
-
Co nám dal kurz PPC reklama: Strategické řízení digitálních kampaní od Digisemestru?
10.05.2022Online marketing se vyvíjí superrychlým tempem a PPC kampaně nejsou…
-
Tipy na vzdělávání v PPC
10.11.2021V oblasti marketingu je potřeba sledovat nejnovější trendy, novinky a neustále…
-
PPC optimalizace: 4 tipy pro sepsání perfektní reklamy
09.06.2021Kampaně ve vyhledávání – co si připomenout předtím, než se…
-
Spolupráce eVisions a Nefertitis: Za 9 měsíců zvýšení tržeb na téměř 150 % díky PPC (CASE STUDY)
23.11.2020V létě roku 2019 nás kontaktoval majitel e-shopu Nefertitis s…
-
Optimalizace v PPC: Díl 2. – Pomalá optimalizace kampaní
15.07.2020Co si představíte, když se řekne optimalizace PPC kampaní? Vylučování…
-
Checklist: 9 doporučení pro komunikaci na sociálních sítích v době (korona) krize
20.04.2020Pokud dáte vaši značku do karantény a přestanete hovořit k…
-
Novinky z onlajnu #54 – Jak na efektivní marketing v době (korona) krize
16.04.2020I v době koronavirové jsme si na začátku měsíce tradičně…
-
5 základních bodů před spuštěním PPC kampaní
08.04.2020PPC kampaně pomohou vašemu byznysu růst – ovšem jen, pokud…
-
Jubilejní Novinky z onlajnu #50 – Budoucnost onlajnu & highlighty z natáčení
21.10.2019Jubilejní 50. díl Novinek z onlajnu si zasloužil být speciální.…
-
Jak na PPC analýzu konkurence? Naše přednáška na PPC Restartu 2019
07.10.2019Společně s Lenkou jsme letos na PPC Restartu přednášeli o…
-
Novinky z onlajnu #49 – Zaostřeno na konference a linkbuilding
24.09.2019Podzim je trochu synonymem pro vzdělávání, v dalším díle Novinek…
-
5 základních tipů a triků pro PPC kampaně
29.07.2019Chcete vědět, jak nastavují PPC kampaně profíci a na co…
-
Novinky z onlajnu #47 – Budoucnost influencerů, blog Dáme jídlo a PPC hacky
09.07.2019Začíná léto, ovoce je sladší, dny svěží, stejně tak jako…
-
Agentura vs. freelancer: Koho vybrat na PPC kampaně?
17.06.2019Pokud zvažujete pro svou firmu zavedení PPC kampaní, pravděpodobně přemýšlíte…
-
Novinky z onlajnu #43
11.03.2019Březen, za kamna vlezem. My jsme začátkem dalšího měsíce již…
-
Jak podpoříte váš e-shop před Vánoci?
04.10.2018Před Vánocemi nakupují lidé jako utržení z řetězu. Jak je…
-
O čem média mlčí: Je Amazon.de přítel, nebo nepřítel?
15.03.2018"Kdo hledá informace, ptá se Googlu. Kdo hledá produkty, používá…