SEO agentura eVisions
Jsme SEO agentura poskytující komplexní škálu jednorázových i dlouhodobých SEO služeb zaměřených na zvýšení nalezitelnosti webů ve vyhledavačích, zlepšení jejich pozic a dosažení obchodních výsledků.
Konkrétní SEO služby, které nabízíme:
|
|
Na široké nabídce služeb se podílí celý tým zkušených a nadšených odborníků z řad SEO konzultantů a specialistů. Vždy poskytujeme zákazníkovi SEO služby šité na míru. Proto nemáme problém s různými formami spolupráce, ať už jde o:
- jednorázové SEO konzultace, při kterých se snažíme zákazníkovi poradit s konkrétním požadavkem,
- dlouhodobou správu SEO, kdy se kontinuálně věnujeme činnostem, které mají klientův web dostat na výhodné pozice ve vyhledávání a tím i do povědomí potenciálních zákazníků,
- nebo jednorázové SEO analýzy, do kterých spadá analýza klíčových slov, analýza SEO konkurence, analýza technických a obsahových nedostatků a podobně.
Co je cílem práce naší SEO agentury?
Obecně rozšířeným mýtem je, že cílem SEO správy je pouhé zlepšení pozic klíčových slov ve vyhledavačích. To je však velmi zjednodušený pohled. Cílů, kterých se snaží naše SEO agentura u klientů dosáhnout, je celá řada. Tím nejdůležitějším je téměř vždy navýšení tržeb a zisku z přirozených výsledků vyhledávání vyhledavačů (na českém trhu především Google a Seznam.cz). Toho dosahujeme buď zvýšením objemu návštěvnosti, nebo zlepšením kvality (zvýšení relevance) přiváděné návštěvnosti.
Dílčími SEO službami a cíli může být zlepšení dohledatelnosti ve vyhledavačích, optimalizace obrázků, optimalizace videí na Youtube, zlepšení výsledků na dotazy lokálního charakteru (lokální SEO), zviditelnění na mobilních zařízeních nebo odstranění penalizace.
Nejdůležitějším úkolem naší agentury je však vždy spokojenost klienta plynoucí ze splnění stanovených cílů spolupráce v domluvené lhůtě.
Jak u SEO správy postupujeme?
Základem každé úspěšné optimalizace pro vyhledávače jsou zpravidla následující činnosti:
- Hloubková analýza klíčových slov
- Analýza obsahových a technických nedostatků webu
- Analýza zpětných odkazů
- Analýza konkurence
- Příprava SEO strategie
- Příprava akčního plánu
- Úprava struktury webu
- Tvorba nových vstupních stránek pro hlavní, vedlejší i long tailová klíčová slova
- Úprava a optimalizace obsahových částí webu
- Revize a odstranění technických nedostatků
- Úprava interního prolinkování webu
- Nasazení mikroformátů
- Tvorba štítků (tagů)
- Implementace prolinkování stránek z interního vyhledávání
- Optimalizace snippetů
- Pravidelné budování zpětných odkazů (offpage faktory)
- Cílení návštěvnosti
- Analýza návštěvnosti
- Optimalizace konverzního poměru
- Hledání příležitostí pro maximalizaci obchodních cílů webu
- Konzultace a reporting výsledků
Během existence naší SEO agentury jsme získali desítky spokojených klientů. Dostali jsme je na přední místa ve vyhledávání, vytvořili jsme pro ně kvalitní obsah a odkazový profil. Zásadním způsobem jsme přispěli k nárůstu počtu jejich zákazníků a navýšili tržby. O naší práci si můžete více přečíst v následujících SEO case studies:
- Jak jsme zvýšili organickou návštěvnost ePojisteni.cz o 300 %
- Jak jsme s ČSOB Pojišťovnou zvýšili návštěvnost blogu o 620 % díky featured snippets
- Naordinovali jsme klinice SEO proceduru. A jaký je výsledek? Přeplněné KPI o 768 %
- Šperky Rýdl: Jak jsme vyšperkovali blog a přivedli na něj 261 tisíc lidí
V praxi se nám osvědčily čtyři nejefektivnější obchodní modely spolupráce:
- Fixní paušál (Fixed Fee)
- Výkonový model (Success Fee)
- Fixní paušál + výkonový model (Fixed + Success Fee)
- Hodinová sazba (Hourly Fee)
Vize a zásady naší agentury?
Online marketing je velmi dynamická a rychle se rozvíjející oblast a my si uvědomujeme, že nesmíme usnout na vavřínech a spoléhat se pouze na ověřené postupy. Vyhledávače jsou stále sofistikovanější a pravidelně vycházejí aktualizace algoritmů, které často mění pravidla hry, proto je potřeba znalosti z oblasti SEO neustále vylepšovat. Poctivě sledujeme SEO novinky, které implementujeme do našich postupů, a používáme nejaktuálnější a nejefektivnější SEO nástroje. O nabyté know-how se rádi dělíme.
Přestože jsme SEO agentura z Prahy, naše služby se rozhodně neomezují pouze na hlavní město. Klienty máme nejen z celé České republiky, ale i ze Slovenska, Německa, Rakouska či Ruska, Maďarska, Polska, Itálie, Velké Británie a z mnoha dalších zajímavých zemí.
Proč si na SEO služby vybrat naší agenturu?
V případě, že chcete optimalizaci pro vyhledavače svěřit do rukou odborníků, neváhejte nás kontaktovat. Jsme připraveni vám vyhotovit SEO strategii webu na míru. Jaké jsou naše přednosti?
- Jsme specialisté na SEO služby – patříme mezi nejlepší české SEO agentury a zároveň jsme největší.
- Využíváme mnohaleté zkušenosti z desítek projektů všech typů i velikostí.
- Zpracovali jsme desítky SEO analýz a strategií.
- Zanalyzujeme vám web v češtině, angličtině, němčině či slovenštině, ale také například polštině.
- Chápeme SEO jako součást marketingového mixu – propojujeme SEO s ostatními marketingovými kanály, a tím maximalizujeme cíle klienta.
- Nejsme konzultantská agentura, ale exekutivní. Veškeré úpravy provádíme sami bez nutnosti zásahu třetí strany.
- Komplexnost – na všech projektech spolupracují konzultanti z oblasti SEO, PPC, analytiky, sociálních sítí, obchodní účinnosti, UX a dalších odvětví internetového marketingu.
- Iniciativa a zkušenost – vstupujeme do návrhu a řešení aplikace s vlastními názory a dlouhodobými zkušenostmi.
- Flexibilita – nenutíme klientovi svá řešení za každou cenu, nasloucháme mu, konzultujeme s ním další postupy a své vstupy přinášíme do diskuze jako nezávazná expertní doporučení.
- Uživatelský pohled – veškeré aktivity směřujeme na lidi, proto zohledňujeme použitelnost, obchodní účinnost, konverzní mechanizmy a nároky pro SEO.
- Koncept – při návrhu strategií myslíme dopředu a necháváme prostor pro budoucí rozvoj.
- Univerzálnost – naše řešení jsou postavená čistě a čitelně, takže se dobře udržují a snadno je chápou všechny strany.
- Testování – vše důsledně testujeme a vyhodnocujeme.
- Odbornost – jsme špičkou v oboru a všichni naši zaměstnanci mají relevantní zkušenosti.
- Sledujeme nejnovější trendy, sami je vytváříme a testujeme.
Kde nás najdete?
Všechny naše specialisty naleznete na adrese: CORSO Karlín
Křižíkova 237/36a, Praha 8 – Karlín, 186 00.
Pokud chcete výrazně nastartovat svůj internetový marketing a byznys s pomocí SEO, neváhejte nás kontaktovat nebo navštívit.
-
Jak dosáhnout úspěchu prostřednictvím standardního SEO a obsahového marketingu: z 30 na 3 000 kliknutí denně
28.06.2022V této případové studii se dozvíte, jak se nám podařilo…
-
Jak vybrat nejlepší SEO agenturu? (Case Study)
04.05.2022Kvalitní SEO agentura dokáže klientům zlepšit obchodní výsledky, zefektivnit marketingové…
-
Jak jsme s ČSOB Pojišťovnou zvýšili návštěvnost blogu o 620 % díky featured snippets (Case Study)
12.01.2022ČSOB Pojišťovna skončila na 2. místě v soutěži WebTop100 v…
-
Keyword mapping a proč mu dát v SEO šanci
21.10.2021Keyword mapping je trochu opomíjené téma v SEO komunitě, zejména v agenturách.…
-
Naordinovali jsme klinice SEO proceduru. A jaký je výsledek? Přeplněné KPI o 768 % (Case Study)
06.10.2021Před časem nás oslovila síť klinik, lékáren a laboratoří s…
-
Marketing po pandemii: 4 nejdůležitější poučení
25.08.2021S koronavirem máme spojena jen samá negativa. Některé oblasti trhu…
-
Mobilní SEO: Jak účinně zviditelnit web ve výsledcích vyhledávání
04.08.2021Mobilní SEO je rozvíjející se SEO disciplína, která má za…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2019
24.01.2019Jaký je aktuální poměr vyhledávání mezi Googlem a Seznamem na…
-
Divoká debata SEO konzultantů. A jak byste odpověděli vy?
08.01.2019Chcete vědět, jaké weby zvládly podle naši konzultantů SEO na…
-
SEO DAY 2018: Top přednášky, které musíte znát
03.12.2018Na letošní konferenci SEO DAY se do Kolína nad Rýnem…
-
500 nejsilnějších CZ domén: Kdo vévodí českému internetu?
15.11.2018Už jste si někdy lámali hlavu nad tím, které domény…
-
Novinky z onlajnu #39
03.09.2018Prázdniny jsou sice za námi, nicméně ani během nich jsme…
-
SEO restart 2018 – Report
20.06.2018Co jsme od SEO restartu 2018 očekávali a jaký opravdu…
-
E-commerce Expo 2018: Jak v zahraničí neprodělat kalhoty?
06.02.2018V pražských Letňanech proběhla koncem ledna první česká konference zaměřená…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
28.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
23.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli…
-
11 top přednášek ze SEO DAY 2017
23.10.2017Žhavá témata, aktuální trendy a přednáška stíhající přednášku. Přesně takový…
-
Novinky z onlajnu #Speciál
18.10.2017Nenechte si ujít speciální díl našich Novinek z onlajnu, ve…
-
Optimalizace hlasového vyhledávání pro začátečníky
16.10.2017Vyhledávání pomocí hlasu je dnes již pro mnoho z nás…
-
Novinky z onlajnu #29
31.08.2017Co dalšího hýbe světem online marketingu a o čem si…