Strategie linkbuildingu
Zpětné odkazy patří k základním strategiím SEO. Nestačí jen zprovoznit ideálně optimalizovaný web s očekáváním, že se bude dobře zobrazovat ve vyhledávačích. Web je třeba podporovat zmínkami z různých míst na internetu. Získávání zpětných odkazů neboli linkbuilding zvyšuje viditelnost vašeho webu a vaší značky na internetu. Z jakých míst a z jakých typů webů by se na vás mělo odkazovat, vám prozradí právě strategie linkbuildingu.
Co strategie linkbuildingu obsahuje?
Příprava strategie získávání zpětných odkazů by měla být jedním z prvních kroků propagace vašeho webu. Jde o dokument, na kterém je postaven celý linkbuildingový proces a který obsahuje plán dlouhodobého získávání relevantních a kvalitních zpětných odkazů.
Základem strategie je zmapování technického, obsahového a kvalitativního stavu současného odkazového profilu. Na jeho základě získáte doporučení, do jaké míry a v jaké intenzitě i formě se linkbuildingu věnovat. Navrhneme souhrn jednorázových i dlouhodobých činností a představíme zajímavé příklady, které vám pomohou efektivně rozvíjet vaše odkazové portfolio (tj. odkazový profil).
Výsledný dokument je rozdělen do tří základních částí. V první hodnotíme současný stav off-page faktorů vašeho webu. Ve druhé pak provádíme komplexní analýzu hlavních konkurentů – zaměřujeme se na počet i kvalitu jejich zpětných odkazů. V poslední a hlavní části strategie doporučujeme optimální způsoby získávání zpětných odkazů právě pro váš web. Součástí linkbuildingové strategie je:
- Analýza současného stavu odkazového profilu (počet, kvalita a zacílení zpětných odkazů směřujících na váš web).
- Srovnání odkazového portfolia s největšími konkurenty.
- Odhad linkbuildingového potenciálu vašeho webu.
- Revize zakázaných technik a návrh na případné distancování odkazů.
- Návrh linkbuildingových metrik a KPI.
- Mapa zdrojů linkbuildingu.
- Tipy na úpravu nevhodně nebo nedostatečně zacílených odkazů.
- Jednorázové i dlouhodobé způsoby získávání zpětných odkazů.
- Návrhy linkbaitingových technik, tj. jaký obsah byste na webu měli mít, aby na něj uživatelé odkazovali sami a přirozeně.
- Zapojení linkbuildingové strategie do marketingu firmy.
- Rešerše odkazových příležitostí.
- Návrh akčního (časového) plánu linkbuildingu.
<!–
–>
Strategie linkbuildingu zdarma
Pokud si chcete vyzkoušet zpracovat strategii linkbuildingu sami, připravili jsme pro vás jednoduchý návod obsahující základní kroky, jak na komplexní rešerši odkazových příležitostí.
Proč si objednat strategii linkbuildingu od nás?
V případě, že tvorbu strategie linkbuildingu raději svěříte do rukou odborníků, neváhejte nás kontaktovat telefonicky či e-mailem. Jsme připraveni vypracovat dokument na míru vašim požadavkům a potřebám vašeho webu.
Proč byste se měli obrátit právě na nás?
- Máme bohaté zkušenosti s linkbuildingem.
- Známe detailně české prostředí i zahraniční trhy (SK, DE, AT i RU).
- Vybudovali jsme si obsáhlou databázi partnerů a kontaktů.
- Máme interní tým zkušených linkbuilderů.
- Získáváme pouze kvalitní zdroje linkbuildingu.
- Linkbuilding pro nás není jenom o odkazech, ale řešíme ho komplexně v rámci marketingové strategie.
Naši SEO klienti:
Náš SEO tým:
Kolik linkbuildingová strategie stojí?
Cenu strategie linkbuildingu určujeme vždy individuálně v závislosti na rozsahu daného webu, stavu jeho odkazového profilu, obchodních cílů, daného oboru a stavu konkurence. Nejčastěji se však pohybuje v rozmezí 15–20 000 Kč.
Máte zájem o zpracování strategie linkbuildingu?
Potřebujete zpracovat strategii linkbuildingu pro svůj web? Neváhejte nás kontaktovat.
-
Linkbuilding jako efektivní nástroj optimalizace webu
12.05.2023Linkbuilding neboli zpětné budování odkazů patří mezi poměrně efektivní SEO…
-
Průvodce migrací webu z pohledu SEO aneb Nezahrávejte si s organickou návštěvností
15.09.2021Budujete web již nějakou dobu a cítíte, že je potřeba…
-
Analýza odkazového profilu krok za krokem
03.02.2021Audit odkazového profilu představuje jednu ze základních činností každého SEO…
-
Novinky z onlajnu #49 – Zaostřeno na konference a linkbuilding
24.09.2019Podzim je trochu synonymem pro vzdělávání, v dalším díle Novinek…
-
500 nejsilnějších CZ domén: Kdo vévodí českému internetu?
15.11.2018Už jste si někdy lámali hlavu nad tím, které domény…
-
SEO restart 2018 – Report
20.06.2018Co jsme od SEO restartu 2018 očekávali a jaký opravdu…
-
The Inbounder Global Conference 2018 – Novinky z onlajnu #Speciál
14.05.2018Exkluzivní reportáž z konference The Inbounder 2018! Přinášíme 4 rozhovory…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
28.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
23.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli…
-
Často kladené otázky v SEO
18.04.2017Na co se ohledně SEO ptáte nejčastěji? Pokusili jsme se…
-
Jak se dělá linkbuilding v Německu
26.01.2017Máte pocit, že pověstná německá přesnost a rychlost platí i…
-
Jak na komplexní rešerši odkazových příležitostí?
05.05.2016Rešerše nám neodhalí pouze weby, kde získat odkaz, ale poví…
-
Nepodceňujte interní prolinkování webu
10.03.2016Interní prolinkování webu stále patří mezi opomíjené optimalizační aktivity. Jaké…
-
Analýza konkurence – checklist a e-book ke stažení
13.06.2012Ještě jednou bych vám rád poděkoval za vaši pozornost během…