Strukturovaná data
Strukturovaná data popisují vyhledávači strukturu dat. Díky tomu lze vyjádřit například, kde je hlavní nadpis a kde je podnadpis, nebo kde je jméno osoby. Konkrétní strukturovaná data pak dokáže Google zobrazit ve výsledcích vyhledávání. Mezi data, která Google zobrazuje, patří recenze produktů, osoby, produkty, firmy a organizace, recepty, události, hudba, video, apod. Zobrazená strukturovaná data ve výsledcích vyhledávání vás pak odliší od konkurence, předají mnohem více informací potenciálním návštěvníkům již ve výsledcích vyhledávání Google a zvýší tak proklikovost vašeho výsledku (CTR).
-
Průvodce migrací webu z pohledu SEO aneb Nezahrávejte si s organickou návštěvností
15.09.2021Budujete web již nějakou dobu a cítíte, že je potřeba…
-
SEO milníky za rok 2019
29.01.2020Michal ve svém článku shrnul ty nejzásadnější SEO milníky za…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
28.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
23.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli…
-
Optimalizace hlasového vyhledávání pro začátečníky
16.10.2017Vyhledávání pomocí hlasu je dnes již pro mnoho z nás…
-
Jak na strukturovaná data aneb Kolik hvězdiček máš, tolikrát jsi oblíbený?
14.09.2017Všichni o nich ví, všichni je zmiňují každý rok v…
-
Často kladené otázky v SEO
18.04.2017Na co se ohledně SEO ptáte nejčastěji? Pokusili jsme se…
-
SEO analýza webu: Co děláte špatně a jiní dělají lépe
20.01.2017Vyhledávače hodnotí webové stránky podle mnoha faktorů, které ovlivňují jejich…
-
Penguin 4.0 – měsíc poté
31.10.2016Je tomu více než měsíc, co Google po dlouhém vývoji…