eVisions.cz

Synergie eVisions a FTMO: Vstup nového investora do online světa marketingové agentury

Agentura v roce 2023 oslavila již 10 let své existence. Za tu dobu se proměnila a vyrostla. Z prvotní malé kanceláře v Holešovicích o několika zaměstnancích se firma přesunula do Corso Karlín a v současné době zaměstnává přibližně 50 lidí. Na trhu upevnila svoje postavení poskytovatele služeb SEO a rozšířila portfolio o další služby, jako je PPC, copywriting nebo správa sociálních sítí. Klientům také pomáhá se zahraniční expanzí do regionů DACH a CEE. Proč tedy do prosperující online marketingové společnosti letos vstoupil nový investor? 

„Agentura potřebovala novou energii a silného partnera, který již v zahraničí působí a který pomůže rychleji naplnit firemní vizi a dlouhodobé cíle,“ vysvětlil Roman Teuschel, dlouholetý zaměstnanec eVisions a aktuální CEO. Zmíněným partnerem se stala právě společnost FTMO, se kterou bude agentura do budoucna hranice překračovat společně.

Spojení eVisions a FTMO přinese hlavně výhody

Akvizice pozitivně rezonovala nejenom u klientů a zaměstnanců, ale především v médiích. Články si můžete přečíst například na CzechCrunch, Forbes nebo MAM. K nové éře marketingové agentury eVisions se vyjádřil i Roman Teuschel: „Strategie a fungování eVisions zůstávají stejné a díky skvělým synergiím očekáváme změny pouze v pozitivním slova smyslu.“ FTMO funguje na trhu už 10 let. Její platformu, která traderům umožňuje obchodovat s virtuálním kapitálem, si vyzkoušelo už přes milion lidí na celém světě. Původně studentský projekt bývalých spolužáků z vysoké školy se za dobu své existence proměnil ve společnost s obratem v řádu miliard korun a s globálním působením. Firma je zároveň držitelem řady ocenění z fintech segmentu, ale také trojnásobným vítězem soutěže Deloitte Technology Fast 50, která oceňuje nejrychleji rostoucí firmy střední a východní Evropy. Jak tedy bude spojení eVisions a FTMO fungovat?

Zleva: Otakar Šuffner, Roman Teuschel, Petr Hlaváč, Marek Vašíček

Silný partner pomůže agentuře s další expanzí, ponechá jí ale autonomii

Do agentury vstupuje strategický partner, který jí pomůže s dalším rozvojem a expanzí. Nejde tedy o fúzi s jinou agenturou (kdy typicky větší konkurent kupuje menší agenturu) ani investici ze strany mediální skupiny. V těchto případech často dochází ke slučování týmů, rebrandingu a internímu přerodu, případně k selekci konkurenčních klientů a rozvázání spoluprací. 

„Investice ze strany FTMO počítá s maximální autonomií eVisions. A to především díky zajetým procesům, finanční soběstačnosti a stabilnímu managementu. Pro stávající ani budoucí klienty se nic nemění,“ uvedl Petr Hlaváč COO.

Z FTMO agentura čeká příliv nového know-how a přesah do dalších oborů

Díky globálnímu působení FTMO má agentura možnost zvětšit svoje znalosti na mezinárodních trzích. Další příležitostí je testování marketingových technik pro lead generation weby. FTMO je silný partner s datovým a technologickým zázemím, pro kterého pracují seniorní developeři i BI specialisté.  Marketingové týmy eVisions tak mohou získávat unikátní know-how s přesahem do dalších oborů. 

Strategie a směr se v eVisions zásadně nemění 

Vedení agentury v tuto chvíli stojí na dvou osobách: Romanu Teuschelovi, který zastává funkci CEO, a Petru Hlaváčovi na pozici COO. Oba jsou dlouholetými zaměstnanci agentury eVisions a již delší dobu byli součástí jejího nejužšího vedení. Na přelomu let 2021 a 2022 vytvořili novou divizi právě se zaměřením na expanzi a nové evropské trhy. V cílech a dlouhodobé vizi eVisions se tak nic nemění. Stále chce být první volbou pro SEO, performance marketing a expanzi do zahraničí (především pro regiony DACH a CEE). „S Petrem jsme pomáhali položit první stavební kameny pro naplnění této vize a já jsem rád, že v tom stále úspěšně pokračujeme – s FTMO dokonce ještě rychlejším tempem,“ doplnil Roman Teuschel. 

eVisions stojí na silných základech se stabilním týmem manažerů

Manažerské týmy jednotlivých oddělení v eVisions se nijak nemění. Ve vedení firmy jsou buď dlouholetí zaměstnanci se silným leadershipem, nebo zkušení odborníci z konkurenčních agentur, kteří skokově rozšířili know-how v dané oblasti. Agentura eVisions si tak i nadále zachovává stejné týmy a jejich vedení. 

Největší prioritou jsou spokojení klienti i zaměstnanci

Prostředí agentury tvoří zaměstnanci a klienti. Již od založení agentury eVisions v roce 2013 je její prioritou spokojenost klientů se službami, které agentura poskytuje, a plnění cílů, které si společně s klienty nastavuje. Neméně důležití jsou pro ni i spokojení zaměstnanci a transparentní komunikace uvnitř firmy. „Těší nás, že máme v porovnání s konkurencí dlouhodobě nízkou fluktuaci zaměstnanců. Společně s manažery se snažíme vytvářet stále lepší prostředí k práci a získávání know-how v oblasti online marketingu. Agentura eVisions je otevřená klientům všech velikostí i spolupracím různého rozsahu. Být dobrou agenturou znamená být skvělým zaměstnavatelem a dbát na dobrou kvalitu poskytovaných služeb. To je stále naší prioritou i v dalších měsících a letech,“ dodal Roman Teuschel.

Chcete víc informací o eVisions nebo online marketingu?