Menu

Technický SEO audit

✓ hloubkový audit webu včetně všech technických rankingových faktorů
✓ podrobné vysvětlení a doporučení, jak případné technické problémy odstranit
✓ podpora a konzultace při realizaci úprav

V rámci technického SEO auditu analyzujeme

Procházení a indexaci

Analyzujeme, jak vyhledávače crawlují váš web, jak je vynakládán crawl budget a které stránky jsou indexovány. Jinými slovy, kontrolujeme, zda vyhledávače správně vidí stránky vašeho webu, zda je efektivně skenují a zda do svých databází přidávají pouze potřebné stránky.

Navigaci a interní propojení

Do webového auditu zahrnujeme také analýzu vnitřních odkazů a struktury webu. Zkontrolujeme statusové kódy interních odkazů, zjistíme, zda je navigace přístupná vyhledávacím robotům, najdeme osiřelé stránky a dáme doporučení, jak strukturu webu udělat srozumitelnější pro uživatele i vyhledávače

Geografické a jazykové zaměření

Při provádění technického auditu multiregionálního webu zkontrolujeme implementaci atributů hreflang, abychom pomohli vyhledávačům zobrazit správnou regionální adresu URL pro každý z vašich cílových trhů.

Rychlost stránky

Během SEO auditu testujeme všechny typy vašich stránek pomocí různých nástrojů a analyzujeme reálná uživatelská data pomocí reportu CrUX. Upřednostníme všechny faktory rychlosti stránek a vyzdvihneme ty, jejichž zlepšení přinese nejvýznamnější výsledek.

Strukturovaná data

Analyzujeme stávající značení strukturovaných dat na vašich stránkách a dáme vám doporučení, jak je opravit/zlepšit, abyste získali rich snippety. V rámci našeho technického SEO auditu také navrhujeme nová schémata, která lze na vaše stránky implementovat.

Duplicitní obsah

Identifikujeme různé typy duplicit na vašich webových stránkách, určíme důvody, proč se zde tyto duplicity vyskytují, a navrhneme nejlepší způsob jejich odstranění. Poskytneme také doporučení, jak se potenciálním duplicitám v budoucnu vyhnout pomocí osvědčených SEO postupů.

Meta tagy a hlavičky

Při provádění onpage SEO auditu kontrolujeme meta titles (popisky), meta descriptions (popisky) a headers (hlavičky) na stránkách, analyzujeme jejich úplnost a jedinečnost. Poskytneme vám doporučení, jak je vylepšit, abyste z meta tagů vytěžili maximum.

Mobilní verzi

Zkontrolujeme mobilní verzi vašich webových stránek, zda splňuje nejlepší SEO postupy a požadavky, abychom se ujistili, že poskytuje skvělou user experience (uživatelský zážitek).

Petr Hlaváč

COO

Výsledky SEO auditu

  1. Výsledkem SEO auditu je větší návštěvnost vaší stránky. Té je docíleno díky lepšímu hodnocení webu prostřednictvím jeho uvedení do souladu s technickými požadavky vyhledávačů po implementaci našich technických SEO doporučení.
  2. Efektivní procházení a rychlejší indexace díky zlepšení struktury webu, vnitřního prolinkování, souborů sitemap.xml a robots.txt, zablokování nebo výběru stránek pro indexaci.
  3. Zlepšení user experience (uživatelského zážitku) opravou nefunkčních odkazů, zlepšením struktury webu, navigace, rychlosti stránek a mobilní verze webu.
  4. Zvýšení návštěvnosti díky odstranění vnitřní konkurence mezi stránkami opravou duplicitního obsahu, vytvořením relevantnějších meta tagů s vyšším CTR a získáním rich snippetů po implementaci strukturovaných dat, která také pomáhají vyhledávačům hlouběji porozumět vašemu obsahu.
  5. Lepší lokální umístění po implementaci správného nastavení jazyka a geografického cílení.







    Kdo nám důvěřuje

    SEO reference eVisions - Heureka
    DAS