V rámci technického SEO auditu analyzujeme
Procházení a indexaci
Analyzujeme, jak vyhledávače crawlují váš web, jak je vynakládán crawl budget a které stránky jsou indexovány. Jinými slovy, kontrolujeme, zda vyhledávače správně vidí stránky vašeho webu, zda je efektivně skenují a zda do svých databází přidávají pouze potřebné stránky.
Navigaci a interní propojení
Do webového auditu zahrnujeme také analýzu vnitřních odkazů a struktury webu. Zkontrolujeme statusové kódy interních odkazů, zjistíme, zda je navigace přístupná vyhledávacím robotům, najdeme osiřelé stránky a dáme doporučení, jak strukturu webu udělat srozumitelnější pro uživatele i vyhledávače
Geografické a jazykové zaměření
Při provádění technického auditu multiregionálního webu zkontrolujeme implementaci atributů hreflang, abychom pomohli vyhledávačům zobrazit správnou regionální adresu URL pro každý z vašich cílových trhů.
Rychlost stránky
Během SEO auditu testujeme všechny typy vašich stránek pomocí různých nástrojů a analyzujeme reálná uživatelská data pomocí reportu CrUX. Upřednostníme všechny faktory rychlosti stránek a vyzdvihneme ty, jejichž zlepšení přinese nejvýznamnější výsledek.
Strukturovaná data
Analyzujeme stávající značení strukturovaných dat na vašich stránkách a dáme vám doporučení, jak je opravit/zlepšit, abyste získali rich snippety. V rámci našeho technického SEO auditu také navrhujeme nová schémata, která lze na vaše stránky implementovat.
Duplicitní obsah
Identifikujeme různé typy duplicit na vašich webových stránkách, určíme důvody, proč se zde tyto duplicity vyskytují, a navrhneme nejlepší způsob jejich odstranění. Poskytneme také doporučení, jak se potenciálním duplicitám v budoucnu vyhnout pomocí osvědčených SEO postupů.
Meta tagy a hlavičky
Při provádění onpage SEO auditu kontrolujeme meta titles (popisky), meta descriptions (popisky) a headers (hlavičky) na stránkách, analyzujeme jejich úplnost a jedinečnost. Poskytneme vám doporučení, jak je vylepšit, abyste z meta tagů vytěžili maximum.
Mobilní verzi
Zkontrolujeme mobilní verzi vašich webových stránek, zda splňuje nejlepší SEO postupy a požadavky, abychom se ujistili, že poskytuje skvělou user experience (uživatelský zážitek).