Seminář: Jak na úspěšnou firemní komunikaci na sociálních sítích
Uspět na sociálních sítích je poměrně snadné, pokud ovládnete základní principy komunikace. Musíte umět zaujmout publikum, vytvořit relevantní strategii, umět ,,vyprávět“ a vybírat správné metriky pro vyhodnocování stanovených cílů.
Tápete v prezentaci vaší značky na sociálních sítích? Nevíte, jak nastavit strategii, nebo jaký obsah pro vaší značku tvořit? Poradíme vám. Přihlaste se na online seminář Jak uspět na sociálních sítích – vše vás naučíme.
Získáte aktuální data pro sociální sítě v ČR i ve světe, dozvíte se aktuální trendy, představíme vám specifika jednotlivých sociálních sítích a poradíme vám, na kterých sítích a jak by měla zazářit právě vaše značka.
A protože se dnes na sociálních sítích neobejdete bez placené reklamy, část školení je věnována social ads, tedy reklamám na sociálních sítích. Dozvíte se, jaké reklamy byste měli zvolit, kolik a kam investovat.
Na jaké dotazy naleznete odpověď:
- V čem se liší jednotlivé platformy sociálních sítích, jaké jsou aktuální trendy a jak využít jejich potenciál?
- Jak na sociálních sítích zaujmout správnou skupinu lidí?
- Jak nastavovat cíle a správně je vyhodnocovat?
- Jak tvořit social media strategii, co by měla obsahovat a proč se bez ní neobejdete?
- Jak vytvořit obsahovou strategii pro efektivní prezentaci
značky na sociálních sítích? Jak vypadají efektivní příspěvky ? Jaké jsou možnosti a úspěšné formáty? - Kdy se vyplatí využít placenou propagaci na sociálních sítích (Social Ads) a jak ji efektivně využívat?
- Kolik investovat a jak reklamy vyhodnocovat?
Osnova online semináře:
Část I.
- Charakteristika, data, trendy nejpopulárnějších sociálních sítí (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, Twitter a další) a možnosti využití pro váš business
- Čtyři principy úspěchu na sociálních sítích – představení konceptu „zaujmi-naslouchej-vyprávěj-vyhodnocuj“
- Princip 1: Jak zaujmout na sociálních sítích?
- Princip 2: Naučte se naslouchat a začněte strategií.
- Princip 3: Co a jak vyprávět (sdílet) na sociálních sítích?
- Princip 4: Vyhodnocování aneb jak poznáte, že to funguje?
Část II.
- Jak na úspěšnou reklamu aneb jak ze sociálních sítí vytěžit maximum
- Budování značky vs. výkonnostní marketing
- Základní principy každé reklamy:
- Stanovte si jasný cíl (jak na měřitelné cíle pro B2B i B2C)
- Pracujte s daty, ne s domněnkami (Facebook Pixel a další)
Kdo vás seminářem povede?
Termín online semináře
Seminář proběhne online formou v úterý 29.11. od 10:00 hodin.
Orientační délka semináře je 2 hodiny.
Jak se na online seminář přihlásit?
Přihlásíte se pomocí formuláře na této stránce. Do 2 pracovních dnů vám zašleme potvrzení, že s vámi počítáme.
Co dalšího potřebujete vědět?
- Seminář probíhá v menší skupině účastníků. Chceme se vám individuálně věnovat.
- Bude prostor pro vaše konkrétní dotazy a krátkou konzultaci. Budete nám moct poslat dotazy ještě před školením.
- Účast na semináři nevyžaduje speciální odborné znalosti nebo předchozí školení.
- Po skončení semináře vám zašleme certifikát o jeho absolvování.
- Seminář trvá 2 hodiny včetně prostoru pro dotazy a to online formou. Připojíte se na něj skrze link, který vám zašleme krátce před jeho konáním e-mailem.
- Cena online semináře je 2 000 Kč/os. bez DPH.
Pro koho je školení vhodné?
- Pro správce sociálních sítí, kteří hledají inspiraci, chtějí mít ucelený přehled a komplexní znalosti.
- Pro marketéry a manažery, kteří chtějí být v obraze a mít přehled o kvalitě dodavatelů a jejich práce v oblasti social media.
- Pro online marketéry, kteří chtějí vědět, jak prezentace a propagace skrze sociální sítě funguje.
- Pro e-shopaře a majitele firem, kteří hledají způsoby, jak oslovit své zákazníky prostřednictvím sociálních sítí.
Co o nás říkají ti, které jsme již proškolili?
„Tisíceré díky za přednášku o sociálních sítích. Nestává se mi často, abych měl za hodinu čtyři strany A4 poznámek.“
- Ing. Jiří Racek, Ph.D., SVUS Pharma a.s.
„Agentura eVisions předčila naše očekávání. Je důležité obklopit se lidmi, kteří odvádí špičkovou práci, jsou vždy otevření k diskuzi a přichází proaktivně s návrhy na zlepšení.“
- Jana Machourková, MAN Truck & Bus Czech Republic s.r.o.
„Se školením byli všichni spokojení a velmi se nám líbilo. Řekla bych, že i předčilo očekávání! Informace se nyní snažíme využívat v praxi.“
- Andrea Fialová, Kalkulátor.cz