Naše online marketingová agentura eVisions jede na plný plyn. 🚀 Minulý rok jsme se po více jak 10 letech na trhu rozhodli vydat novým směrem. Získali jsme velkého investora, uzavřeli spolupráci s novými klienty z různých odvětví i zemí a rozšířili tým o několik top specialistů, ale zatím o tom svět moc neví. A právě to chceme změnit.
Hledáme proto specialistu marketingové komunikace a PR, který si vyhrne rukávy a pomůže nám vyprávět naši story a dostane naši práci tam, kam patří – do centra pozornosti. S nově připravovaným webem a CI (vše jsme vzali od podlahy!) ✅
V čem ti budeme naprosto důvěřovat?
- Jsi už docela ostřílený PR nebo Content medior s chutí proniknout do digitálu a zahraniční expanze. Nikoli exekutivně, ale v dostatečném detailu našim službám porozumět.
- Pomůžeš nám vybudovat a udržet silný PR mediální obraz naší agentury. Ať už prostřednictvím tiskových zpráv, pomocí s dotahováním super case studies na náš (brzy nový!) web, komunikací našich ocenění na sociálních sítích, či osobní účastí na konferencích a veletrzích.
- Komunikace/PR se zhostíš v celé její šíři: od nápadu, přes realizaci a koordinaci (nebát se občas někomu připomenout deadline tě taky nemine), až po závěrečný výstup. Někdy bude možná potřeba i stoupnout si před kameru a poskytnout komentář za naši agenturu k nejnovějším trendům na trhu. A ty to dáš! 🧡
- Práce v online marketingovém prostředí ti není úplně cizí – ať už to bude přímá zkušenost s mailingem, podcasty, nastavováním reklam nebo tvým působením v PR agentuře. Ale bereme i velkou chuť učit se a tvůj drive.
- Nemáš problém s angličtinou a baví tě nejen český, ale i zahraniční trh. Plány jsou totiž velké. CZ/SK klienti pro nás jsou a budou stále důležití, ale díváme se i daleko za hranice. 🌍
- Zvládneš si svou práci rozvrhnout do 0,5 – 0,7 úvazku tak, aby tě bavilo a naplňovalo co děláš, a zároveň tvoje práce byla vidět.
Nahlédni pod pokličku agentury na našich sociálních sítích – Facebook, Instagram či LinkedIn.
Jak jsme namíchali tvůj job cocktail?
- 30 % ideamaker & marketér – s citem identifikovat a zajímavě uchopit ta správná témata napříč našimi týmy a schopností „prodat” naši práci klientům i novinářům.
- 30 % projekťák – protože na to nebudeš sám/a. K ruce ti bude třeba SOME & Content tým, PPC nebo SEO specialisti. Prostě celý tým o 50 lidech, od stážisty až po CEO.
- 30 % stratég – počítáme s tím, že budeš sledovat trendy i konkurenci, respektive s naším Strategy & Client Service týmem přicházet s nápady. Budeš také v rámci reportingu vyhodnocovat dopad našich aktivit – jak na leady, tak na brand.
- 10 % superman/superwoman 💪 – občas totiž bude potřeba pomoct s adhoc úkoly, jako příprava stánku na expu v zahraničí nebo klientský a zaměstnanecký event na naší terase (comming soon!).
Co ti za to nabízíme?
- Práci v dynamické agentuře, která spoluutváří pravidla hry v oboru.
- Práci na zkrácený úvazek ve skvělém kolektivu online marketérů z ČR, SK, ale i DE a PL.
- Velkou míru samostatnosti a prostor pro tvou kreativitu a inovace.
- Inspirativní vedení a úzkou spolupráci s managementem.
- Možnost osobního i kariérního růstu. 📈
- Pružnou pracovní dobu s možností home office.
- Dotovanou Multisportku – po zkušebce tě bude stát jen 200,- za měsíc, zbytek jde na nás.
- Flexibilní dovolenou – po 2 letech ve firmě až 30 dní, jinak 3 Whatever days za rok a až 3 Learning & Development days.
- Plnou ledničku vitaminových drinků & snacků přímo v officu.
- Moderní kanceláře, kde se rodí skvělé nápady (a brzy i nové prostory).
- Dog friendly office. 🐾
- Pravidelné celoagenturní snídaně a teambuildingy.
O našem přístupu k práci si můžeš více přečíst v následujících case studies. A kdo ví, třeba jedna z dalších sepsaných bude právě od tebe
-
Filtrace od A do Z: Svatý grál SEO e-shopů
03.07.2023S filtrací neboli fasetovou navigací se setkáme téměř u většiny...
-
MONETA Money Bank: Jak jsme pomohli vybudovat SEO jedničku bankovního sektoru (Case Study)
12.12.2022MONETA Money Bank je nezpochybnitelný leader na poli SEO...
-
Naordinovali jsme klinice SEO proceduru. A jaký je výsledek? Přeplněné KPI o 768 % (Case Study)
06.10.2021Před časem nás oslovila síť klinik, lékáren a laboratoří...
-
Jak jsme s ČSOB Pojišťovnou zvýšili návštěvnost blogu o 620 % díky featured snippets (Case Study)
12.01.2022ČSOB Pojišťovna skončila na 2. místě v soutěži WebTop100...