Máš chuť posouvat hranice uživatelské zkušenosti a zároveň se stát hnacím motorem při budování nového UX teamu? Potřebujeme parťáka nebo parťačku, který/á se nezalekne samostatných rozhodnutí, ať už půjde o řízení důležitých projektů pro klienty z Česka i zahraničí, nebo o nastavení procesů v našem zbrusu novém oddělení. 🏗️
V evisions měníme nápady v byznys.
Jsme online marketingová agentura s pevnými základy. Marketing u nás není jen o jednotlivých kanálech – propojujeme UX, SEO, PPC, content i expanzi do promyšlené strategie, která přináší reálné výsledky. Naším největším kapitálem jsou lidé. Je nás kolem padesátky, ale na korporátní kulturu si nepotrpíme.
Ano, víme… Náš web vypadá, jako by zamrzl v čase. Ale vydrž! Nová verze už je skoro venku. 🎉
Jak u nás vypadá UX oddělení?
Oddělení vede manažerka Nika, která má bohaté zkušenosti v CX a SEO. Po ruce máme grafiky a copywritery a kolem UX jsme aktuálně vystavěli agilní tým složený ze specialistů různých oblastí online marketingu. Teď se ale posouváme dál. Chceme vybudovat silný a samostatně fungující tým a počítáme s tím, že ho postavíme i na tvých zkušenostech.
- Učíme se a rosteme za pochodu.
- Webináře a konference bereme jako součást práce, ne jako něco „navíc“.
- Dobrá atmosféra není jen fráze. Víme, že nejlepší nápady vznikají tam, kde se lidé cítí dobře.
- Jsme relativně nové oddělení, ale už teď máme prsty v několika velkých agenturních projektech, jako jsou DAS, Eurowag, Bristell nebo Kamody.
- Kromě toho pracujeme i na jednorázových projektech, děláme UX audity, mapping konverzních cest nebo plánování A/B testů.
- Tvá práce bude kombinací dlouhodobých projektů, jednorázových analýz a rozvoje celého oddělení.
Na čem u nás budeš pracovat?
- Workshopy s klienty.
- On-the-web průzkumy a explorační rozhovory.
- Identifikace problémů na základě dat z nástrojů, jako jsou MS Clarity, Smartlook, GA4, případně Webflow atd.
- Generování nápadů na optimalizaci nebo testování.
- Vytváření řešení ve Figmě a dohled nad jejich správnou implementací do reálného prostředí.
- Reporting výsledků testů nebo performance nasazených změn na webu.
- Tvorba case studies na náš web a sociální sítě, abychom ukázali, co děláme a jak nám to funguje.
- Tvorba workflow, testování nástrojů a zlepšování efektivity našeho týmu.
- Práce na jednorázových auditech, ze kterých často plynou dlouhodobější spolupráce (posledně jsme audit dělali třeba pro Kinobox, Alax, FTMO, Muzeum Prahy…).
Nahlédni pod pokličku agentury na našich sociálních sítích – Facebook, Instagram či LinkedIn.
Kdo by tě vedl a poskytoval pomocnou ruku?

“V túto chvíľu a na tomto mieste proste chceš byť. Hľadáme niekoho, kto bude mať na starosti samostatné projekty, ale aj človeka, ktorý mi pomôže tvoriť budúcnosť CX oddelenia v našej firme. A to je výzva!“ – Nika (Head of CX)

“Rozvoj CX týmu letos patří k našim předním prioritám, aby dále posílil naši pozici na trhu jako full-service agentury zaměřené na výkon. Hledáme proto inspirativního UX designéra, který přispěje k naplnění této vize.“ – Petr (COO)
Co ti nabízíme, když se připojíš k nám?
- Profesní růst a přístup k zajímavým brandům a projektům.
- Práci na zkrácený nebo plný úvazek (v ideálním případě spolu začneme na 0,5 úvazku a postupně spolupráci rozšíříme).
- Flexibilní pracovní dobu. Nemusíš být v kanceláři denně, ale rádi se potkáváme 2–3× týdně. A v pátek tě do kanceláře nikdo hnát nebude.
- Multisportku.
- Flexibilní dovolenou: 20 dní za rok (po 2 letech 30 dní) + 3 Whatever days za rok.
…a ještě přihazujeme:
- Plnou ledničku vitaminových drinků & snacků.
- Moderní kanceláře (a brzy i nové prostory v objektu Rustonka).
- Dog friendly office.
- To nejlepší kafe z nového kávovaru i Moccamasteru.
- Pravidelné celoagenturní snídaně a teambuildingy.
- Skvělé večírky, které si (ne)budeš pamatovat.
Co od tebe očekáváme, aby nám to klapalo?
- Přečetl/a sis text výše, všechno je ti blízké, nástroje znáš a zvládneš naskočit rovnou do naší workflow?
- Samostatnost, perfektní time management a spolehlivost tě vystihují?
- Dokážeš komunikovat s klienty přímo (někdy i v angličtině) a umíš jasně vysvětlit přínos své práce, i když to někdy bude vyžadovat trochu asertivity?
Co teď?
Pošli nám CV a ukázku své práce – caseku, kterou se chceš pochlubit a zároveň pokrývá část aktivit, co tě čekají i u nás. Rádi se na to mrkneme. Reagujeme rychle a dlouho tě bez odpovědi nenecháme.
O našem přístupu k práci si můžeš více přečíst v následujících case studies. A kdo ví, třeba jedna z dalších sepsaných bude právě od tebe
-
Filtrace od A do Z: Svatý grál SEO e-shopů
03.07.2023S filtrací neboli fasetovou navigací se setkáme téměř u většiny...
-
MONETA Money Bank: Jak jsme pomohli vybudovat SEO jedničku bankovního sektoru (Case Study)
12.12.2022MONETA Money Bank je nezpochybnitelný leader na poli SEO...
-
Naordinovali jsme klinice SEO proceduru. A jaký je výsledek? Přeplněné KPI o 768 % (Case Study)
06.10.2021Před časem nás oslovila síť klinik, lékáren a laboratoří...
-
Jak jsme s ČSOB Pojišťovnou zvýšili návštěvnost blogu o 620 % díky featured snippets (Case Study)
12.01.2022ČSOB Pojišťovna skončila na 2. místě v soutěži WebTop100...