Vstupní stránky
Vstupní stránky (anglicky landing pages) jsou stránky, skrze která vstupuje návštěvník na vaše stránky skrze vnější zdroj jako jsou organické výsledky vyhledávání, PPC reklama, bannerová reklama, odkaz z cizích stránek, apod. Na vstupní stránce by měl zákazník nalézt, co při vstupu předpokládál. Vstupní stránka by tedy měla být tematicky relevantní k vyhledávacímu dotazu, nebo k zobrazenému banneru apod. Vstupní stránku pro SEO navrhujeme tak, aby svým obsahem odpovídala uvažovanému okruhu dotazů – klíčových slov. Každý vyhledávací dotaz by měl tedy v ideálním případě mít na vašem webu přiřazenou pouze jednu vstupní stránku.
-
Ideální CMS aneb Redakční systém v kontextu SEO
23.06.2021Ve světě e-commerce a SEO může CMS představovat zásadní limit…
-
Google Search Console: Jak ji v SEO využít naplno?
06.01.2021Pokud stále nevíte, jak nejlépe využít nástroj Google Search Console…
-
Efektivní analýza webu v 6 krocích
10.06.2019V eVisions jsem se naučil, že tlak na kvalitní výsledky…
-
Divoká debata SEO konzultantů. A jak byste odpověděli vy?
08.01.2019Chcete vědět, jaké weby zvládly podle naši konzultantů SEO na…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
28.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli…
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
23.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli…
-
Optimalizace hlasového vyhledávání pro začátečníky
16.10.2017Vyhledávání pomocí hlasu je dnes již pro mnoho z nás…
-
Případová studie: Jak zvýšit organickou návštěvnost o 1000 %
13.06.2017Zvyšování návštěvnosti a konverzí z přirozených výsledků vyhledávání je jednou…
-
Často kladené otázky v SEO
18.04.2017Na co se ohledně SEO ptáte nejčastěji? Pokusili jsme se…