Webová analytika
Sledování návštěvnosti stránek je velmi důležitou činností, neboť se na základě ní dají stavět marketingové činnosti. Pomocí podrobných jednorázových analýz a dlouhodobým sledováním nalezneme odpovědi na nejdůležitější obchodní otázky.
V čem vám webová analytika pomůže:
- Zvýšit tržby a snížit náklady
- Správně nastavit a vyhodnotit měřitelné obchodní cíle
- Dělat správná rozhodnutí
- Nalézt obchodní příležitosti
- Propojit jednotlivé marketingové kanály
- Poznat cílovou skupinu, její požadavky, potřeby, nákupní zvyky
- Odhalit nedostatky současného webu
- Pochopit souvislosti v širším kontextu
- Správně vyhodnotit data
- Zefektivnit obchodní činnosti
- Rozpoznat efektivní marketingové aktivity od těch neefektivních
Zjistěte, jak se návštěvníci na vašem webu chovají, jak se orientují, co je zajímá, kolik času kde tráví, ze kterých zdrojů k vám chodí a proč. Díky tomu dokážete s cílovou skupinou lépe pracovat a dát ji přesně to, co očekává. Důkladné webové analýzy vám pomohou zefektivnit SEO, správu PPC kampaní, e-mailing, propagaci na sociálních sítích, zbožové srovnávače, affiliate, online PR, linkbuilding a všechny další aktivity internetového marketingu.
-
To nejlepší z Marketing Festivalu 2015
29.11.2015Třetí ročník Marketing Festivalu je úspěšně za námi. Které přednášky…
-
Yandex Webmaster Tools – proč je používat?
18.11.2015Bez Yandex.Webmaster (YW) budete mít při optimalizaci ruského webu svázané…
-
Marketing Miner: unikátní nástroj pro každého markeťáka
09.11.2015Určitě používáte plno nástrojů na získání dat či automatizaci práce.…
-
MeasureCamp Prague 2015
18.09.2015V sobotu 12/9 se konalo první pražské kolo jedné z…
-
Google Tag Manager pro začátečníky
21.08.2015GTM je, jak již název napovídá, nástroj z dílny Googlu…
-
#DATArestart report
07.05.2015Poslední dubnové pondělí jsme zasvětili datům na analytické konferenci DATArestart,…
-
Yandex Metrica – implementace
22.04.2015Google Analytics zná dnes téměř každý, jak jste na tom…