SEO a linkbuilding na Slovensku
Poskytujeme komplexní služby v oblasti SEO (optimalizace pro vyhledávače) a linkbuildingu (získávání zpětných odkazů) na slovenském trhu.
Optimalizací pro vyhledávače (zkráceně SEO) se rozumí takový soubor činností, které mají pozitivní a prokazatelný vliv na zvýšení objemu relevantní návštěvnosti webu z přirozených výsledků vyhledávání vyhledávačů (Google, Seznam.cz apod.).
Linkbuilding stále patří mezi nejdůležitější faktory v SEO. Jeho význam a přínos se každým rokem zvyšuje. Zpětné odkazy odrážejí popularitu webu a zásadně ovlivňují výsledky v organickém vyhledávání. Cílem linkbuildingu není pouze získávat odkazy, ale také zviditelnit váš web, zvýšit počet zmínek o vašem brandu a vybudovat partnerství.
SEO i linkbuilding mají v každé zemi svá specifika, která je potřebné znát a umět se jim přizpůsobit. Znalost trhu, jeho velkostí, cenového rozpětí nebo databáze kontaktů dokáže velmi zefektivnit průběh spolupráce a umožní se vyhnout případným omylům.
Proč si pro SEO a linkbuilding na slovenském trhu zvolit právě nás?
- SEO vnímáme jako součást marketingového mixu a propojujeme jej s ostatními marketingovými kanály.
- Veškeré úpravy provádíme sami, bez nutnosti zásahu klienta či třetí strany.
- Máme bohaté zkušenosti se SEO a linkbuildingem na slovenském trhu.
- Detailně známe slovenský trh.
- Vlastníme obsáhlou databázi partnerů a kontaktů.
- Máme vlastní tým zkušených slovenských linkbuilderů.
- Zaměřujeme se na získávání pouze kvalitních zpětných odkazů.
- Linkbuilding pro nás neznamená pouze zpětné odkazy, ale komplexní činnost v rámci marketingové strategie.
Jak postupujeme při optimalizaci pro vyhledávače?
Základ úspěšné optimalizace pro vyhledávače tvoří následující kroky:
- hloubková analýza klíčových slov
- úprava struktury webu
- tvorba nových vstupních stránek pro hlavní, vedlejší i long-tailová klíčová slova
- úprava a optimalizace obsahových částí webu
- revize technických faktorů
- tvorba štítků (tagů)
- úprava interního prolinkování webu
- implementace prolinkování stránek z interního vyhledávání
- pravidelné budování zpětných odkazů (offpage faktory)
- cílení návštěvnosti
- analýza návštěvnosti
- optimalizace konverzního poměru
- konzultace a reporting výsledků
Jak postupujeme při budování zpětných odkazů?
- poznáme klienta
- analyzujeme současný stav odkazového profilu
- analyzujeme konkurenci
- uděláme průzkum trhu a odkazových příležitostí
- vytvoříme strategii linkbuildingu a stanovíme linkbuildingové taktiky
- stanovíme relevantní cíle
- připravíme a vytvoříme linkbuildingový kapitál
- zrealizujeme linkbuildingový plán a budování kontaktů
- měsíčně reportujeme a vyhodnocujeme LB aktivity
Naši spokojení klienti
Náš SEO tým:
-
Jak vybrat nejlepší SEO agenturu? (Case Study)
04.05.2022Kvalitní SEO agentura dokáže klientům zlepšit obchodní výsledky, zefektivnit marketingové…
-
Naordinovali jsme klinice SEO proceduru. A jaký je výsledek? Přeplněné KPI o 768 % (Case Study)
06.10.2021Před časem nás oslovila síť klinik, lékáren a laboratoří s…
-
Optimalizace hlasového vyhledávání pro začátečníky
16.10.2017Vyhledávání pomocí hlasu je dnes již pro mnoho z nás…
-
Často kladené otázky v SEO
18.04.2017Na co se ohledně SEO ptáte nejčastěji? Pokusili jsme se…
-
SEO v roce 2016. Co nás nejspíš čeká?
18.12.2015Kudy se bude ubírat optimalizace pro vyhledávače v nadcházejícím roce?…