Menu

Správa PPC kampaní

Správa PPC (pay-per-click) kampaní zahrnuje proces tvorby PPC kampaní, vyhodnocování efektivnosti a optimalizace PPC reklam. 

Co zahrnuje správa PPC kampaní?

Správa PPC kampaní zahrnuje nastavení cílů kampaně, stanovení rozpočtu, výběr klíčových slov, tvorbu reklamních textů nebo bannerů, nastavení cílení na určitou demografickou skupinu nebo geografickou oblast, monitorování výkonnosti kampaně, analýzu výsledků a optimalizaci kampaně na základě dohodnutých cílů a PPC strategie. 

V čem vám pomůžeme?

  • Zvýšíme návštěvnost webu,
  • zlepšíme povědomí o značce,
  • zvýšíme efektivitu vašich kampaní,
  • navýšíme prodeje produktů a služeb,
  • expandujeme na zahraniční trhy.

Zásadní je mít dobře nastavené cíle, od kterých se pak vše odvíjí. PPC reklama dokáže skvěle doručit:

  • výkon, jinými slovy prodej či získávání poptávek,
  • branding, tedy budování povědomí o značce a vytváření vztahu se zákazníkem.

V realitě klienti často požadují mix výše zmíněných aktivit, což pro PPC reklamu není žádný problém. Naopak lze velmi dobře využít synergických efektů, kdy např. branding může pozitivně působit na výkonovou část kampaní.

Jak správa PPC kampaní vypadá?

Jednotlivé kroky správy PPC kampaní vycházejí z předem definované a odsouhlasené strategie klientem. Klient je informován o stavu a výsledcích kampaní na pravidelných online schůzkách a pokud není na začátku spolupráce dohodnuto jinak, potřebné informace dostává s pravidelným měsíčním reportem. 

Máme bohaté zkušenosti jak s výkonově zaměřenou PPC reklamou, tak s budováním povědomí o značce. Je však zjevné, že oba termíny mohou být na první pohled dosti vágní a abstraktní. Níže proto přikládáme výpis konkrétních činností, které ovládáme a používáme nejčastěji:

  • Google Nákupy/produktové kampaně v Skliku – v současné době jedna z nejvíce konverzních cest získávání zákazníků pro e-shopy
  • Vyhledávací síť – standardní inzeráty zobrazující se nad přirozenými výsledky vyhledávání; významný zdroj zákazníků pro mnohé e-shopy, který se však kreativně dá využít i pro budování značky
  • Display (bannerová reklama) – skvělý způsob, jak zasáhnout vaší cílovou skupinu při procházení různých webů
  • Remarketing – vysoce konverzní způsob zpětného oslovování návštěvníků vašeho webu
  • Videoreklama na Youtube – říká se, že obrázek řekne více než 1 000 slov a video více než 1 000 obrázků; momentálně zřejmě nejpoužívanější brandingový nástroj
  • Propagace aplikací – způsob jak dostat vaší aplikaci k těm správným uživatelům
  • Zbožové srovnávače a inzerce na marketplace – životně důležitý prodejní kanál pro mnoho e-shopů

    Napište nezávaznou poptávku