Analýza konkurence – co zahrnuje?
Identifikace vašich konkurentů na internetu
Ne všichni konkurenti vaší společnosti v reálném světě jsou zároveň vašimi konkurenty online. Někteří online konkurenti možná nemají fyzické prodejny, a proto o nich nemusíte vědět. Prvním krokem v SEO analýze konkurence je určení deseti nejsilnějších a nejvýznamnějších konkurentů vaší firmy na internetu.
Obecná rešerše zdrojů návštěvnosti
V naší analýze konkurence získáte přehled o tom, jaké zdroje návštěvnosti používají vaši konkurenti. Tyto kanály můžete využít pro získávání vlastních zákazníků.
Analýza profilu zpětných odkazů konkurence
Posoudíme sílu domén vašich konkurentů z hlediska jejich zpětných odkazů a zjistíme rozdíl mezi vašimi zpětnými odkazy a zpětnými odkazy konkurence. Díky tomu budete schopni odhadnout, jakým směrem byste se měli vydat.
Market screening
Prozkoumáme trh a zjistíme specifické požadavky, předpisy nebo trendy v daném odvětví. Na tomto základě vám doporučíme, jak lokalizovat vaše webové stránky v souladu s normami cílové země.
Průzkum obsahu a klíčových slov konkurence
Porovnáme klíčová slova a obsah vašich konkurentů s vašimi webovými stránkami. Odhalíme vaše mezery a připravíme kreativní nápady na obsah, který byste mohli implementovat na svůj web.
Benchmarking
Provedeme analýzu webových stránek konkurence a prozkoumáme jejich funkce, USPs a služby, které nabízejí. Může jít např. o způsoby platby a dopravy, slevy, tipy k lokalizaci atd. To vše lze použít i na vašich webových stránkách. Díky tomu docílíte lepší user experience a na základě přidané hodnoty zvýšíte svůj konverzní poměr.