Linkbuilding

Linkbuilding – budování zpětných odkazů – je jedním ze základních a extrémně efektivních pilířů SEO, pokud se dělá chytře. Pracujeme s obrovskou databází kvalitních partnerů, která nám umožňuje být vždycky o krok napřed a dost ušetřit.

Chci kvalitní linkbuilding
eVisions

Jak jsme s ČSOB Pojišťovnou zvýšili návštěvnost blogu o 620 % díky featured snippets

MONETA Money Bank: Jak jsme pomohli vybudovat SEO jedničku bankovního sektoru

MONETA Money Bank

Naordinovali jsme klinice SEO proceduru. A jaký je výsledek? Přeplněné KPI o 768 %

Jak jsme zvýšili organickou návštěvnost ePojisteni.cz o 300 %

ePojisteni.cz

Jak jsme díky SEO a copywritingu zvýšili návštěvnost webu ČEZ o 130 %

ČEZ

1. místo - SEO roku

WebTop100 2024, 2023, 2022

1. místo - Výkonnostní marketing

Internet Effectiveness Awards 2024

1. místo - Digitální transformace

Internet Effectiveness Awards 2024

1. místo - Banky, pojišťovny, finance

Internet Effectiveness Awards 2024

Proč potřebujete kvalitní zpětné odkazy?

Podpoříte autoritu značky

  • Pro vyhledávací algoritmy budete důvěryhodnější – a bez toho se neobejdete
  • Zvýšíte povědomí o vaší značce a službě nebo produktech
  • Uživatelé vás uvidí v relevantních zdrojích a kvalitních médiích, což prokazatelně zvyšuje zapamatovatelnost a důvěryhodnost

Zvýšíte viditelnost ve vyhledávačích

  • Zpětné odkazy zvýší organický výkon vašeho webu
  • Zlepší se vaše pozice ve vyhledávání, takže nezapadnete někde na třetí stránce
  • Budete dohledatelnější

Jak postupujeme při budování zpětných odkazů?

01Poznáme váš byznys

  • Nejprve se seznámíme s vaším byznysem a trhem, na kterém fungujete, a zjistíme, jaká mají specifika. Identifikujeme vaši konkurenci i vaše zákazníky – stávající i potenciální.

02Zanalyzujeme váš profil

  • V analytických nástrojích typu Ahrefs zanalyzujeme současný stav vašeho odkazového profilu.

03Provedeme analýzu konkurence

  • Srovnáme sílu odkazových profilů vaší konkurence a rozebereme, jak si proti nim stojíte.

04Vytvoříme strategii linkbuildingu

  • Dle analýzy trhu a vašich byznysových priorit si stanovíme hlavní cíle linkbuildingových aktivit.
  • Zpracujeme strategický dokument, jehož hlavním výstupem jsou linkbuildingové taktiky a konkrétní mapa zdrojů zpětných odkazů.

05Akční plán

  • Na strategii navážeme akčním linkbuildingovým plánem s konkrétními kroky na nejbližší období spolupráce.

06Práce a reporting

  • Začneme s realizací linkbuildingového plánu – přípravou rešerší, budováním kontaktů, navrhováním spoluprací, oslovováním partnerů a vytvářením obsahu.
  • Efektivitu našich činností pravidelně vyhodnocujeme a reportujeme.

Proč se svěřit do rukou právě nám?

MONETA Money Bank: Jak jsme pomohli vybudovat SEO jedničku bankovního sektoru

WEBTOP100 SEO roku 2020

druhé místo

WEBTOP100 SEO roku 2024

druhé místo

MONETA Money Bank je nezpochybnitelný leader na poli SEO v bankovním sektoru. V naprosté většině vertikál dominuje v metrice Share of Voice, která je kromě organické návštěvnosti a konverzí hlavní SEO metrikou, kterou dlouhodobě monitorujeme a na měsíční bázi reportujeme. Jaké kroky k této roli leadera vedly?

MONETA Money Bank

Zvýšení neplacené návštěvnosti o 888 % v hodnotě statisíců korun měsíčně. Tajemství SEO úspěchu AutoPalace

zvýšení neplacené návštěvnosti o

888 %

soutěž Internet Effectiveness Awards

první místo

Více

V případové studii se podíváme na zvolený strategický přístup, počáteční výzvy a klíčové kroky, které nás dovedly ke skvělým výsledkům a prvnímu místu v prestižní soutěži Internet Effectiveness Awards (IEA) v kategorii výkonnostního marketingu.

AutoPalace

Jak jsme díky SEO a copywritingu zvýšili návštěvnost webu ČEZ o 130 %

zvýšená návštěvnost webu o

130 %

pojem „elektřina“ se zobrazuje na

prvním místě

Copywriter vám pomůže vytvořit kvalitní obsah, který přiláká čtenáře, zatímco SEO specialista zajistí, aby byl tento obsah snadno dohledatelný. Vezmeme vás na skok k našemu klientovi ČEZ a prozradíme, jak se nám podařilo zvýšit návštěvnost jeho webu o desítky tisíc návštěv ročně a vylepšit pozice ve výsledcích vyhledávání na Googlu.

ČEZ

Jak jsme s ČSOB Pojišťovnou zvýšili návštěvnost blogu o 620 % díky featured snippets

zvýšená návštěvnost blogu o

620 %

WEBTOP100 SEO roku 2021
  1. místo

ČSOB Pojišťovna skončila na 2. místě v soutěži WebTop100 v kategorii SEO roku 2021. Rozhodli jsme se proto, že ukážeme část práce na projektu, která je hlavně o tom, jak co nejvíce vytěžit ze spojení znalostí SEO specialisty a senior copywritera, v tomto případě šlo o Petra Hlaváče a Dany Grófové.

Jak jsme zvýšili organickou návštěvnost ePojisteni.cz o 300 %

zvýšení organické návštěvnosti o

300 %

dlouhodobá spolupráce neuvěřitelných

7 let

Společnost ePojisteni.cz se na nás obrátila v roce 2013. Trh s online pojištěním byl v té době již poměrně saturovaný, přesto se ePojisteni.cz povedlo tento segment diametrálně změnit, většinu trhu ovládnout a definovat to, jak se v Česku lidé pojišťují. Jak se povedlo řádově navýšit organickou návštěvnost a dosáhnout maximální SEO viditelnosti díky optimalizaci pro vyhledávače?

ePojisteni.cz

Naordinovali jsme klinice SEO proceduru. A jaký je výsledek? Přeplněné KPI o 768 %

přeplněné KPI o

768 %

bounce rate pouhých

8,7 %

Před časem nás oslovila síť klinik, lékáren a laboratoří s prosbou o ozdravení webu a zvýšení návštěvnosti. Po důkladné analýze a pečlivém nastavení strategie jsme si spolu s klientem nastavili jasný cíl – za pomoci SEO zvýšit organickou návštěvnost o 30 %. Stanovenou laťku jsme však přeplnili o 768 %! Jak se nám to podařilo?

Jak zvýšit organickou návštěvnost o 1000 %

zvýšení počtu konverzí o

120 %

zvýšení organické návštěvnosti o

1 000 %

Zvyšování návštěvnosti a konverzí z přirozených výsledků vyhledávání je jednou z našich hlavních specializací. A vždycky máme radost, když se nám naskytne příležitost pracovat na zajímavých klientech, kde se nám podaří dosáhnout až přesáhnout stanovené cíle.

Fincentrum Reality

Proč linkbuilding od evisions?

Zkušenosti

S linkbuildingem máme bohaté zkušenosti, spolupracovali jsme se špičkami v různých oborech a víme, jak ho dělat maximálně efektivně.

Český i zahraniční trh

Známe detailně české prostředí i zahraniční trhy (SK, DACH, CEE,...). Mluvíme 17 jazyky a máme širokou databázi linkbuildingových partnerů v celé Evropě, kterou budujeme už od roku 2013 a která nám dokáže hodně ušetřit.

Interní tým expertů

Máme interní tým 13 zkušených SEO konzultantů a linkbuilderů - nejvíc mezi všemi agenturami v Česku a na Slovensku.

Kvalita

Víme, že kvalita je v linkbuildingu naprosto zásadní, a jako jedni z mála jí dáváme přednost před kvantitou.

Komplexnost

Linkbuilding není jenom o odkazech – řešíme ho komplexně v rámci celé marketingové strategie s unikátními přesahy do jiných odvětví.

První krok je na vás

Nezávazná poptávka

Formulář byl úspěšně odeslán

Ozveme se vám nejpozději do 24 hodin.

Proč my?

  • Stovky spokojených klientů
  • Tisíce odbavených analýz
  • Prokazatelné SEO výsledky

Naše odbornost potvrzena

Shoptet_Partner_colour_vertical_logo
collabim_cert
CzechTrade
google
mitglied

FAQ

Jak dlouho to trvá a kolik to stojí?

Zobrazit odpověď

Práce linkbuildingového specialisty, tak jako i obchodní model spolupráce, závisí především na definici měřitelného cíle (tzv. KPI). KPIs se odvíjejí od cílového množství získaných odkazů a časové náročnosti daných aktivit. Nejčastěji však používáme následující modely nebo nějakou jejich kombinaci.

  • Fixní paušál Každý měsíc platíte fixní sumu a přesně víte, jaké činnosti pro vás každý měsíc vykonáváme.

  • Hodinová sazba Každý měsíc platíte pouze za skutečně odpracované hodiny, které si nejprve dopředu odsouhlasíme a následně přehledně odreportujeme.

Cenu linkbuildingové spolupráce určujeme vždy individuálně v závislosti na obchodních cílech, stavu odkazového profilu, specifik oboru a postavení v rámci trhu. Součástí mohou být také dodatečné mediální náklady a náklady na tvorbu obsahu.

Čemu pomáhají zpětné odkazy?

Zobrazit odpověď

Zpětné odkazy přivádějí nové návštěvníky z jiných webů na ten váš. Vyhledávače, jako je Google a Seznam, hodnotí zpětné odkazy jako signál důvěryhodnosti a relevance. Pokud na váš web odkazují kvalitní a relevantní stránky, vyhledávače to vnímají jako potvrzení hodnoty vašeho obsahu. Celkově tak zpětné odkazy zlepšují důvěryhodnost a autoritu webu, což vede k více proměněných konverzí.

Co je to linkbuilding?

Zobrazit odpověď

Linkbuilding (lze i link building) je metoda, která spočívá v aktivním získávání zpětných odkazů směřujících na váš web. Zpětné odkazy existují ve dvou formách: interní a externí.

Interními prolinky si můžete prošpikovat web a tím čtenáře dobře vést po své webu a udržet na svých stránkách co nejdéle.

Externí odkazy jsou prolinky z jiných zdrojů než je váš web – například PR články, odkazy od partnerů, sponzoringových a charitativních aktivit, blogerů a influencerů a tak podobně.

Jak proběhne navázání naší spolupráce?

Zobrazit odpověď

Do 24 hodin od odeslání formuláře se vám ozvou naši kolegové z týmu Strategy & Client Services, doptají se na potřebné informace a rovnou si s vámi domluví online call nebo osobní schůzku, kde už pro vás budou mít na míru připravenou nabídku služeb, které by vašemu byznysu pomohly. Pokud se vám bude líbit, nastavíme si podmínky spolupráce, podepíšeme smlouvu a můžeme se pustit do realizace.

Dělíme se o know-how