Linkbuilding
Linkbuilding – budování zpětných odkazů – je jedním ze základních a extrémně efektivních pilířů SEO, pokud se dělá chytře. Pracujeme s obrovskou databází kvalitních partnerů, která nám umožňuje být vždycky o krok napřed a dost ušetřit.
Proč potřebujete kvalitní zpětné odkazy?
Jak postupujeme při budování zpětných odkazů?
01Poznáme váš byznys
- Nejprve se seznámíme s vaším byznysem a trhem, na kterém fungujete, a zjistíme, jaká mají specifika. Identifikujeme vaši konkurenci i vaše zákazníky – stávající i potenciální.
02Zanalyzujeme váš profil
- V analytických nástrojích typu Ahrefs zanalyzujeme současný stav vašeho odkazového profilu.
03Provedeme analýzu konkurence
- Srovnáme sílu odkazových profilů vaší konkurence a rozebereme, jak si proti nim stojíte.
04Vytvoříme strategii linkbuildingu
- Dle analýzy trhu a vašich byznysových priorit si stanovíme hlavní cíle linkbuildingových aktivit.
- Zpracujeme strategický dokument, jehož hlavním výstupem jsou linkbuildingové taktiky a konkrétní mapa zdrojů zpětných odkazů.
05Akční plán
- Na strategii navážeme akčním linkbuildingovým plánem s konkrétními kroky na nejbližší období spolupráce.
06Práce a reporting
- Začneme s realizací linkbuildingového plánu – přípravou rešerší, budováním kontaktů, navrhováním spoluprací, oslovováním partnerů a vytvářením obsahu.
- Efektivitu našich činností pravidelně vyhodnocujeme a reportujeme.
Proč se svěřit do rukou právě nám?
Proč linkbuilding od evisions?
Zkušenosti
S linkbuildingem máme bohaté zkušenosti, spolupracovali jsme se špičkami v různých oborech a víme, jak ho dělat maximálně efektivně.
Český i zahraniční trh
Známe detailně české prostředí i zahraniční trhy (SK, DACH, CEE,...). Mluvíme 17 jazyky a máme širokou databázi linkbuildingových partnerů v celé Evropě, kterou budujeme už od roku 2013 a která nám dokáže hodně ušetřit.
Interní tým expertů
Máme interní tým 13 zkušených SEO konzultantů a linkbuilderů - nejvíc mezi všemi agenturami v Česku a na Slovensku.
Kvalita
Víme, že kvalita je v linkbuildingu naprosto zásadní, a jako jedni z mála jí dáváme přednost před kvantitou.
Komplexnost
Linkbuilding není jenom o odkazech – řešíme ho komplexně v rámci celé marketingové strategie s unikátními přesahy do jiných odvětví.
První krok je na vás
Proč my?
- Stovky spokojených klientů
- Tisíce odbavených analýz
- Prokazatelné SEO výsledky
Naše odbornost potvrzena






FAQ
Jak dlouho to trvá a kolik to stojí?
Práce linkbuildingového specialisty, tak jako i obchodní model spolupráce, závisí především na definici měřitelného cíle (tzv. KPI). KPIs se odvíjejí od cílového množství získaných odkazů a časové náročnosti daných aktivit. Nejčastěji však používáme následující modely nebo nějakou jejich kombinaci.
-
Fixní paušál Každý měsíc platíte fixní sumu a přesně víte, jaké činnosti pro vás každý měsíc vykonáváme.
-
Hodinová sazba Každý měsíc platíte pouze za skutečně odpracované hodiny, které si nejprve dopředu odsouhlasíme a následně přehledně odreportujeme.
Cenu linkbuildingové spolupráce určujeme vždy individuálně v závislosti na obchodních cílech, stavu odkazového profilu, specifik oboru a postavení v rámci trhu. Součástí mohou být také dodatečné mediální náklady a náklady na tvorbu obsahu.
Čemu pomáhají zpětné odkazy?
Zpětné odkazy přivádějí nové návštěvníky z jiných webů na ten váš. Vyhledávače, jako je Google a Seznam, hodnotí zpětné odkazy jako signál důvěryhodnosti a relevance. Pokud na váš web odkazují kvalitní a relevantní stránky, vyhledávače to vnímají jako potvrzení hodnoty vašeho obsahu. Celkově tak zpětné odkazy zlepšují důvěryhodnost a autoritu webu, což vede k více proměněných konverzí.
Co je to linkbuilding?
Linkbuilding (lze i link building) je metoda, která spočívá v aktivním získávání zpětných odkazů směřujících na váš web. Zpětné odkazy existují ve dvou formách: interní a externí.
Interními prolinky si můžete prošpikovat web a tím čtenáře dobře vést po své webu a udržet na svých stránkách co nejdéle.
Externí odkazy jsou prolinky z jiných zdrojů než je váš web – například PR články, odkazy od partnerů, sponzoringových a charitativních aktivit, blogerů a influencerů a tak podobně.
Jak proběhne navázání naší spolupráce?
Do 24 hodin od odeslání formuláře se vám ozvou naši kolegové z týmu Strategy & Client Services, doptají se na potřebné informace a rovnou si s vámi domluví online call nebo osobní schůzku, kde už pro vás budou mít na míru připravenou nabídku služeb, které by vašemu byznysu pomohly. Pokud se vám bude líbit, nastavíme si podmínky spolupráce, podepíšeme smlouvu a můžeme se pustit do realizace.